• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

6 marca 2014

Zapach domu....

Uwielbiam gdy w moim domu pięknie pachnie...Jestem wielką fanką zapachowych świec, saszetek w szafach, kadzidełek w łazienkach i mojej ulubionej lampy zapachowej w salonie.

Pamiętacie ją? Kto przegapił niech poczyta TUTAJ.

nie wahałam się ani troszkę kiedy  Dolce Aroma zaproponowało mi przetestowanie kolejnej nowości w sklepie. Oniemiałam po rozpakowaniu paczki, bo to miała być dla mnie niespodzianka. I była!






Ogromna, ciężka (ponad 2 kg!) i przepięknie pachnąca świeca - jakby stworzona dla mnie i mojego domu W bieli i czerni, o geometrycznym kształcie - wiadomo, że musiała stanąć w salonie :) Już samo pudełko jest tak dekoracyjne, że służy mi teraz jako pudełeczko na male tealighty - tych też u mnie nie brakuje.
Jeżeli chcecie zrobić komuś prezent - ta świeca będzie idealna. Wam pozostanie tylko złożyć życzenia i wręczyć piękne pudełko.








Świece z serii LUXE to ekskluzywna linia świec zapachowych francuskiej firmy Les Lumieres du Temps z perfumowego zagłębia Grasse. Poczułam się baaardzo elegancko...





 Samo odpakowywanie prezentu to jak powtórna Gwiazdka - oczywiście do świecy dołączone było pudełeczko z długimi zapałkami...a po otwarciu zobaczyłam JĄ w pełnej krasie:






Grube, masywne szkło, i ten zapach! Czuć go było wszędzie, a jeszcze nie zdążyłam jej nawet zapalić!
Ale kiedy to zrobiłam...(sami rozumiecie, że MUSIAŁAM zrobić to od razu, choć być środek dnia :P )







Zapach, jaki rozszedł się po całym domu (nie tylko salonie), był oszałamiający. Świeca zawiera wysokie stężenie naturalnych olejków zapachowych - i to nie jest tylko zwyczajowy opis. Jejku, wiem, że brzmi to bardzo tendencyjnie i piszę jak w reklamie, ale rzeczywiście tak było!!!! I na prawdę staram się o bardzo obiektywną ocenę (choć jest pewnie na wskroś subiektywna :P). 
Po raz pierwszy zetknęłam się z zapachem ambry...as przynajmniej tak mi się wydawało. Gdy tylko ją poczułam pomyślałam o oriencie, Maroku, kadzidełkach i ...perfumach!!! 
Tak!!! Moje ukochane Kenzo Jungle Elephant (którego jestem maniaczką) ma w nucie bazowej właśnie ambrę. Mają ją także kultowe perfumy Chanel 5...
Ten zapach nie może się NIE podobać :)
A jak dodam jeszcze, że świeca wykonana jest w 100% z naturalnych wosków, a składniki pochodzą z upraw, które przestrzegają zasad zrównoważonego rozwoju i są przyjazne dla środowiska - to zakochacie się w nich tak jak ja.



Dla tych, którzy zakochać się chcą i przetestować u siebie zapachy, lampy, świece - zapraszam do komentowania na fb:) 

Mam dla Was trzy kupony, dzięki którym zrobicie zakupy w DolceAroma z 15%  rabatem!!! 
Kto chętny?

Kupony są ważne do 20-marca, więc pora na szybką decyzję :)

POWODZENIA!!!

Kto pierwszy ten lepszy! :)



17 komentarzy:

  1. Już samo pudełko powala, a świeca rzeczywiście piękna. Szkoda, że internet zapachu nie przenosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna ta świeca, a pudełko zachwycające:) szkoda że poczuć zapachu nie można...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takze uwielbiam wszelkiego rodzaju świece. A ta musi bosko pachnieć! Może się skusze....:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak fajnie byłoby załapać się na kupon ;-)

      Usuń
    2. An Zulka - kupony jeszcze dostępne - napisz tylko na fb :)

      Usuń
  4. ja niestey nie mogę żadnych zapachów w domu... od razu zaczyna mnie boleć głowa...
    ale świeca rzeczywiście piękna !

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak ktoś nie ma fb??? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, został ostatni kupon - jesli chcesz - będzie dla Ciebie :) Tylko proszę o odpowiedź, żebym zdjęła konkurs z fb :)

      Usuń
  6. I ja lubię jak w domu pachnie :) Fajna świeca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna ta świeca. Niezwykle elegancka. Świetnie wygląda na tacy. Sama jestem posiadaczką tylko jednej świecy zapachowej, która w dodatku była częścią zestawu do pielęgnacji ciała. Ale pachnie niesamowicie. Przypomina mi perfumy Maitresse Agent Provocateur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nareszcie porozstawiałam świece i słoiczki z perfumami/zapachami po wszystkich pomieszczeniach w domu...teraz zapach jest wszędzie...a moj mąż nawet rozpylił swoje perfumy w swojej szafie - genialne :)

      Usuń
  8. Fajna, ale mnie i tak w oko wpadł twój czarny świecznik z czarnymi świecami. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jak ślicznie,bardzo bardzo,wracam czytać i oglądać dalej :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco