• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

8 marca 2014

Dzień Kobiet i coś o pewnej NIESAMOWITEJ kobiecie :)


Kochane moje kobietki, czytelniczki, przyjaciółki, dziewczyny małe i duże, osiemnastki i ryczące czterdziestki!!


W dniu NASZEGO ŚWIĘTA życzę sobie i Wam słonka - na niebie i w serduchu. 
Czujmy się zawsze piękne, młode i kobiece
 - czyli zgodnie ze stanem faktycznym :)



Pochwalę się jeszcze moimi nowymi zdobyczami (ach, pora wreszcie zrobić porządki i rozstać się z częścią ozdóbek i durnostojek...niebawem ). Tymczasem nie umiałam sobie odmówić zakupu nowych doniczek na targach. Tym bardziej, że o cenie aż grzech wspominać na głos :) 










Także część zakupów z Westwing znalazła już swoje miejsce "na salonach"...a błyskawiczny konkurs "fejsbukowy" z kuponami rabatowymi na prawdę okazał się błyskawiczny!!!! Oj, będzie się działo :)
Następnym razem muszę troszkę "utrudnić" Wam zadanie, bo teraz kupony rozeszły się jak świeże bułeczki w ciągu pięciu minut . Koniecznie pochwalcie się Waszymi nowymi nabytkami!





Moje rogacze - tak jak planowałam od samego początku - stoją dumnie na kominku. chyba im tam dobrze...ale niewykluczone, że będą zmieniać miejsce zamieszkania.





Razem z pudełkiem Agnieszki moje nowe doniczki wyglądają idealnie! 





A moja mini-kolekcja dzwonków, która powiększyła się o kolejny - z włoskich Alp, jest pięknie wyeksponowana.  Uwielbiam "black Cube" !






Na pewno już wszyscy znacie twórczość Agi. Niesamowicie zdolna kobietka, nie mogę wyjść z podziwu nad jej talentem - do tworzenia pięknych rzeczy, robienia magicznych zdjęć. Jak dla mnie z każdym nowym katalogiem Aga przechodzi samą siebie i pokonuje własne granice, do których już od dawna nie zbliża się nikt poza nią :) Tym razem do katalogu dodane są krótkie filmiki. Co tu dużo pisać - 

Agnieszko Kochana
chapeau bas!!!




A ja się tylko pochwalę, że do zdjęć Agnieszki wrzuciłam swoją malutką skromna cegiełkę w postaci drewnianych domków i choineczek ze starego drewna. Duma mnie rozpiera ogromna, że mogę być częścią tak genialnego projektu :)






Miłego weekendu Kochani!

Ja znikam na dwa tygodnie - pora zacząć realizować swoje plany :)

8 komentarzy:

  1. Zdobycze śliczne, najładniejsze rogacze. Dziękuję za życzenia jako rycząca czterdziestka i takowe ślę do Ciebie:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje domki w agnethowym katalogu natychmiast zostały rozpoznane! super są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Domki są przepiękne, od początku miały towarzyszyć moim nowym pomysłom. Ich obecność w Cabinet story jest bardzo istotna.
    Dzwonki przywiozłaś piękne, mam bzika na punkcie dzwoneczków wszelakich.
    ***

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne doniczki, przepiękne :) uwielbiam srebrne dodatki w domu, wprowadzają dużo klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, po pierwsze to dziękuje za relacje z Gardenii ;)
    niestety nie udało mi się dotrzeć.
    Po drugie świetnie te nowe dekoracje wpasowały się w Wasze wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, katalog Agnethy to jedna wielka pokusa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna aranżacja, a black cube - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie jest w twoim wymarzonym domku :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco