• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

19 lipca 2013

Kotecek

Mamy w domu kotecka...

Takiego niewymagającego.

Śpiocha strasznego.

Pupilka mojej Matuśki.

I tak malutkiego, że mieści się w dłoni....

Poznajcie Szarusia :)






Mama nie byłaby sobą gdyby nie uszyła mu nowego mięciutkiego posłania - skoro on taki leniuch jest. No bo jak można się wyspać na brzydkim "babcinym" poliestrze ??




Rach ciach, parę machnięć szydełkiem i Szaruś może spać do woli.... 



I żeby nie było, że leniuchuję tak cały tydzień...Dom wysprzątany, pranie zrobione, walizki spakowane i jedziemy wygrzać kości (o tak!) nad Bałtyk :)
To będzie jak powrót do czasów nastoletnich, bo czeka nas krótki - aczkolwiek treściwy - wypoczynek pod namiotem ...

A w tak zwanym międzyczasie - zaczęłam pewien eksperymentalny projekt...




Robota żmudna, ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie tego wart...



Ahoj!!!






9 komentarzy:

  1. ahoj przygodo , udanego biwakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale ja widzę jakiś mega wzór! Kojarzy mi się z czymś co kiedyś widziałam w Grand Desings. Czekam na efekt. Tylko co to będzie? Namioty są spoko - jak we dwoje ;) No a ja nad Bałtyk we wtorek - i tak będę Ci machać, nawet jak Cię nie będzie. Bo ja przez Gorzów/Szczecin (bokiem) pomykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotecek jak zywy!
    Chciałam kiedyś zrobić próbę akceptacji na moim mężu i kupić takiego pieska. Położyć go w kącie i obserwować reakcję męża. Ale nie odważyłam się.
    Wciąż mam nadzieję, że jakiś pies jednak zamieszka w naszym domu.
    Trzymam kciuki za Twój nowy projekt i życzę gorących wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotek przekochany! :)
    Miłego wypoczynku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, bawcie się dobrze i wracajcie naładowani wakacyjnym słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny a podusie ma cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)
    ciekawie tutaj :) pozaglądam sobie częściej :)
    A teraz przybiegłam Ci powiedzieć, że zamieściłam u siebie szczegółowe informacje, które mogą Cię zainteresować :DDDDD
    http://nietylkomeble.blogspot.com/2013/07/piknik-stolarski-komunikat.html
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco