• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 lipca 2013

Przegapiłam...

Trzecią rocznicę bloga...
z początkiem lipca

Przegapiłam :)


zapowiedziałam też CANDY...w sumie to będzie także z okazji rocznicy :)


Już za tydzień szczegóły

Tymczasem pozwalam sobie na tydzień odpocząć od komputera, prac, bloga, malowania, szlifowania, lakierowania i szydełka...

URLOP

Będę się wylegiwać na słoneczku, jeździć na rowerze z dzieciakami, jeść lody, plażować i czytać całe mnóstwo fajnych książek.

Fajny plan, co?

tymczasem ostatnia w lipcu wycieczka na pocztę i wysyłka. Paczki przygotowane, kwity wypisane, a dla Was mała zajawka - cząstka tego, co pojedzie do nowych właścicieli...



Ręcznie malowana zawieszka na drzwi ...




I Ręcznie malowana butelka z koteckiem :)


A w tle pozuje moja dłuuuga jadalniana tablica - jakby ktoś zapomniał co należy robić przy stole :)





i wszystko "zusammen" :)









Miłego tygodnia Kochani i nie zapomnijcie o mnie!!! :)


16 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku:) przedmioty B&W świetne, tablica bardzo podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, najlepsze życzenia z okazji urodzin bloga! :)
    U mnie dzisiaj też wspominanie początków :)
    Udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy bloga i milego wypoczynku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam głowy do dat i rocznic ;P A trzy lata blogowania, to już coś!:)) Samych radości z kolejnego roku:))
    I odpoczywaj do woli ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu udanego wypoczynku :) Ręczne malunki BOSKIE ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękodzieła piękne! Udanego wypoczynku. Ja już trzeci dzień z Młodym plażing ;)
    No i wszystkiego naj z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odpoczywaj , ja dziś wnocy wyruszam po rzygodę , laba dwa tygodnie ;) pośród drzew ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku!
    Kotek na butelce jest piękny! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ambitny plan urlopowy,oby słoneczko pozwoliło zrealizować go w 100 % :)
    butelka z kotkiem cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałego urlopu Aniu i wracaj szybko, bo u mnie czeka na Ciebie niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu czekam na Twoje zgłoszenie co do wygranej.

      Usuń
    2. Aniu, dopiero doczytałam - jeszcze nie siadłam do bloga :) Dziękuję i wieczorkiem napiszę wszystko - dziś jeszcze mam masę zaległości w domu :)

      Usuń
  12. ...czytać mnóstwo książek,..też tak miałam ,a przeczytałam jedną. Cudne rzeczy poczyniłaś, miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam 5 książek - dobrze, że przy wyjściu z campingu miałam targi książki - co dwa dni się meldowałam po kolejną :)

      Usuń
  13. Kochana mam nadzieje ze wakacje masz wspaniale, i ze porzadnie odpoczywasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco