• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

14 listopada 2011

ODNAWIAMY STARE MEBLE - stolik kawowy

Tak jak obiecałam pokazuję Wam dziś kawałek mojego świata, który zmieniam stopniowo od roku...Dziś jest już wyposażony w potrzebne meble - NARESZCIE:) (Dla przypomnienia - w tym poście zdjęcia PRZED)




Szczęsliwego finału doczekał stolik kawowy - ten śniący mi się po nocach, na którym zjadłam zęby...drapałam, czyściłam, szlifowałam. Zdarłam na nim pazury, szlifierkę taśmową, oscylacyjną, metry papieru, preparatów do usuwania powłok...Uparty był. Ja też, choć nieraz miałam ochotę porąbać go na kawałki ze złosci na oblepiającą go brązowo-czarną maź. brrr....Jak dobrze, że to już za mną...

PRZED:


PO:

Stolik miał być wyczyszczony do surowego drewna. Poległam. Został blat, choć nie do końca idealny...Resztę pomalowałam na biało. Chyba nie wygląda najgorzej:)
 
 
 

Na kanapie zagoszczą poduchy wszelkiej maści, jedną z nich wlaśnie zaczęłam...ale ciiii...bo to mój debiut:)
A już wkrotce salon opanują renifery, biel i czerwień...nie mogę się doczekać!


W kolejce czekają już do pokazania zmiany w małej łazience....następnym razem:)

Na miły początek tygodnia coś słodkiego, czyli Marcińskie Rogale - już wspomnienie długiego weekendu. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Kochanie!

28 komentarzy:

  1. Jest pięknie - tak czysto i jasno :) A stolik kawowy... wyszedł pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie u Ciebie. Swietny stolik!Podoba mi sie i polaczenie starego z nowym, np. krzeselko i obok niego nowoczesny taboret. Wszystko w memu sercu bliskich kolorach, wiec ja mowie: YES!
    Sciskam, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stolik kawowy wyszedł rewelacyjnie, oj musiałaś się bidulko nad nim napracować. Ale efekt jest super, salon wyszedł genialnie :)
    pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Aniu:-) slicznie, jasniutko, przytulnie, ah jak ja bym chciala taki kominek a stolik do kawy wow ale sie napracowalas ale efekt jest super, bardzo orginalny stolik, jeszcze takiego nie widzialam:-) Powodzenia w projekcie poduszka:-) Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny salon! Bardzo mi się podoba Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie.Twój stoliczek jest obłędny;-) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny salon, stolik wyszedł super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ponownie.
    Ponieważ nie znalazłam Twojego maila, to chciałam w komentarzu zapytać o Twoją sofę, gdzie kupiłaś? z jakiego jest materiału i czy się rozkłada.
    Bardzo , bardzo mi się podoba,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, stolik kawowy wyszedł pięknie. Jest bardzo oryginalny. Ja też chciałam kiedyś okrągły, ale stanęło na prostokątnym kawowym stoliku. Ze względów praktycznych, a i okazja wpadła w ręce. Też się męczyłam, ścierałam, szlifowałam, po to, by stał się biały i taki, jaki chcę. Zresztą widać go u mnie w salonie na blogu. Twój salon wygląda pięknie, tak świeżo. Widać tam całe Twoje serce. Gratuluję i podziwiam:-) Ślę buziole-ogromniole:-)Prosto z mojego domku i seducha;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO ładny i przytulny kącik!

    A stolik oryginalny!

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta przemiana. Już kiedyś pisałam, że jestem nową czytelniczką i jak zwykle było inspirująco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sie zakochałam w tym wnetrzu...:) Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!!Pięknie jest!!!!!
    Napiszesz mi jaki masz kolor na scianach?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jak świeżo. Piękne połączenie vintage i modern. I takie nieprzeładowane wnętrza. Podziwiam za umiar.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, dziękuję Wam bardzo, nie spodziewalam się aż takich pochwał, bo - i owszem - mnie salon podoba się bardzo, ale nie jest taki "wnętrzarski"...tym bardziej miło mi, ze i Wam się podoba - ja uwielbiam teraz w nim przesiadywać i obmyślać plany:)
    Aga - kolor scian to Flugger Wet Sand 2
    Fuerto - wysłałam maila:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wszystko wygląda jak z katalogu, pięknie wyszło i czekam na reniferki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu jakie przyjemne wnetrze, nic tylko zatopic sie w kanapie z dobra ksiazka:)
    Stolik tyle nerwow Ci zszarpal, ale wiesz oplacalo sie, a przede mna podobna praca hihi.
    Na krzeslo ktore juz chwalilam nie moge sie napatrzec.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemnie się w nim siedzi na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne mieszkanko, aż chce się tam odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieźle? No wiesz.Wyszedł świetnie. Jak Ci zazdroszczę ,że dotrwałaś do końca ,ja jeszcze jestem w trakcie czyszczenie pewnego stołu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne, eleganckie i pełne ciepła wnętrze!
    Gratulacje!!!!
    Pozdrawiam cieplutko
    Maggie z Kalinek

    OdpowiedzUsuń
  22. Stoliczek kawowy jest rewelacyjny, od razu rzuca się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne eleganckie mieszkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu meblowego, to chciałbym Wam polecić sklep internetowy, z którego sam regularnie korzystam. Na stronie https://mebel4u.pl/jadalnia znajdziecie bardzo rozbudowaną ofertę róznorodnych mebli, wiec kazdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajnie to wszystko wygląda... A co powiecie na meble tego typu https://www.vintagewall.pl/meble-z-drewna-i-stali ? Bo ja przykładowo teraz jestem w trakcie zakupów i zastanawiam się czy nie postawić na coś takiego... Doradzicie?

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco