• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 listopada 2011

To one mnie wybierają...

Rzeczy...pamiątki...

To nie ja je kupuję.

To one chcą wybierają mnie i nie mogę zrobić nic innego jak poddać się ich woli.



Zegar po dziadku M, czekal wiele dlugich lat na strychu, zapomniany, odrapany, połamany...ale wreszcie wpadł w moje ręce...dziś już rozebrany na części pierwsze czeka potulnie na swoją kolej, choć nie będzie już zegarem... Umie czekać...czas jest dla niego łaskawy, dodaje mu piękna...



"[...] wahadło z mosiądzu odlane, biedne słania się i opada z sił.
Mechanizm do cna wyczerpany, dla kilku (...) chwil "



Dziś także latarenka chciała, bym ją przygarnęła. Pani mówi "Cztery złote, bo brudna taka, podrdzewiała i szybek nie ma. Do niczego się już nie nada"
Uwierzycie???



W pierwszym odruchu sięgnęłam po białą farbę, ale ona kazała mi poczekać...może w tym cały jej urok? 


Tak, wiem, obiecałam nową odsłonę salonu, już umeblowany, czeka na dekoracje i nowe aranżacje. Muszę do nich dojrzeć...obecnie ćwiczę, czytam, próbuję...a to za sprawą wymarzonej lustrzanki, którą podarował mi mąż. wiele godzin pracy przede mną, zmyślna to maszyna, lecz wymaga też umiejętności...ale jaka to radość uczyć się nowych rzeczy!
Widzicie różnicę?
Ja dostrzegam ją w każdym małym szczególe fotografii...



Juz niedługo najpiękniejszy, najbardziej magiczny czas w roku. gromadzę pomysły, nowe dekoracje...nawet renifery zaplątały się już pomiędzy jesienne kwiaty...Chcę uwiecznić te chwile i złapać je, by móc się nimi cieszyć przez długie lata...Marzę o fotografiach, które uchwycą roześmiane dzieci, zapach piernika i przedświąteczną krzątaninę...




Miłego dnia!!!

16 komentarzy:

  1. ja też o tym marzę. Zegar cudny na pewno wyczarujesz z niego coś pięknego. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, zegar cuuuudny, chociaż już nie jest zegarem
    fotki piękne- ucz się i łap chwile :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana... piękne rzeczy Cię wybierają...
    a lustrzanki - szczerze zazdroszczę :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jaki cudowny post, pieknie piszesz o nowej pasji, zycze aby swiateczne zdjecia byly takie jak sobie wymarzylas.

    Zegar, wow jest swietny i do tego rodzinny czego
    chciec wiecej:)

    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna latarenka a i zegar dostojny,ciekawe co z nim planujesz? :)

    Każda lustrzanka jest o niebo lepsza od najlepszej cyfrówki.Życzę Ci abyś opanowała swój sprzęt i raczyła Nas pięknymi zdjęciami,w których uchwycisz to co tak ulotne...

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta latarenka jednak to jest prawda że stare przedmioty mają duszę;-) zzdjęcia na pewno bedą śliczne;-) aha reniferki super, takie inne;-) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy u mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta latarenka, też bym taką przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ,że tęsknisz Aniu za świątecznym czasem...chyba każdy z nas troszeczkę...jest wyjątkowy!!

    Zegar super...co Ty z niego stworzysz kochana!?

    ...A lustrzanki ...tak baaardzo zazdroszczę:)

    Ściskam Was!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny post. Z wielką przyjemnością się go czytało. Życzę wielu fantastycznych ujęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. no no moja droga, ale szczęście masz takie cudne klamoty... dobrze się nimi zaopiekuj ;)))
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda tworzysz Dziewczyno !!!
    Co za mily czas spedza sie tu u Ciebie...
    Ja tez wierze, ze "to one nas wybieraja"...
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegar piękny, latarenka również (ja bym jej chyba też nie malowała):)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Lustrzaneczki zazdroszczę i życzę owocnej nauki!Przedmiociki z duszą cię wybierają i dobrze bo masz do nich serducho i "piknie" im będzie u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne przedmioty Cię wybierają:)Takie z duszą;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny masz blog, piękne zdjęcia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też dużo rzeczy sobie wybiera i j nie mogę ich nie mieć :P efektem jest pierdolnik w domu i wszystko z innej parafii

    a aparat mi się nowy marzy, ale póki co robię fatalne zdjęcia starym którego wciąż obsługiwać do końca nie potrafię

    latarenka jest śliczna!

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco