• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

28 lipca 2011

Zaległości

Mam ich wiele, niestety.

Nie tylko zaległości w pracach, ale także w ich pokazywaniu.

Jesienią upolowalam na szperach mebelki do Tusinego pokoju, które calutką zimę i wiosnę czekaly na renowację i malowanie.


Doczekały się latem, teraz już stoją w Księżniczkowym królestwie, choć nadal nie mają ostatecznego rysu - krzesełku brakuje podusi, a stolik czeka na szybę i dekorację pod nią.



 Szafkę nocna pomalowalam na biało i okleiłam wnętrze i dno szuflady tapetą, z której zrobiona jest także "królewska" lampka nocna (TU link do posta o kinkiecie:) )

 


Krzesełko jedynie wyczyściłam i przemalowałam, a potem z radością wstawiłam je w miejsce żółtego plastikowego brzydactwa:)



Pokój Matlydy w opłakanym stanie, dlatego staram się nie pokazywać mebelków na docelowym miejscu. Nieźle się nagimnastykowałam chcąc je uchwycić nie pokazując równocześnie odrapanych ścian...i ich zieleni.



Nadgorliwa matka zerwała przed wakacjami tapety planując szybciutkie malowanie....i nastała era ogrodu! Biedne dziecko co rusz podpytuje mamę kiedy przestanie mieć takie brzydkie ściany, a mama płonąc ze wstydu odpowiada "Już niedługo Kochanie". wszystko jest już w głowie, gotowy projekt, tylko czasu znów jak na lekarstwo...

Czarną drewnianą pięknie zdobioną ramkę, ktora w pierwotnej wersji budziła dość mroczne skojarzenia, kupiłam latem w ulubionej "stodole" za złotóweczkę i choć trochę czasu zajęło mi jej czyszczenie i malowanie to od razu wiedziałam, że będzie warto! Chwilowo bez wypełnienia zdobi ścianę w salonie, docelowo zamieszka w pokoju Matyldy.



I jeszcze cała dekoracja ściany nad kanapami, rozświetlona i rozweselona pastelowym różem i zielenią skrzyłokwiatu...




To wszytko na dziś, wracam do obowiązków i życzę Wam miłego weekendu:)

buziaki

Ana

17 komentarzy:

  1. Aniu, ślicznie przerobiłaś mebelki, czekam z niecierpliwością na całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobycze, a właściwie to pięknie przerobione. Czekam na efekt końcowy pokoiku. Pozdrawiam! Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Mebelki po przerobieniu wygladaja jak nowe :) piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka jest świetna i pogratuluj córci cierpliwości do ścian hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo! Mebelki kupione, wstawiona, a ściany w opłakanym stanie. I córka tez ciągle pyta ;-) Niestety kaski brak na kogoś kto by odmalował wnętrze. Trza czekać na chwilę spokoju. Byle do jesieni ;-)
    Piękne mebelki u Ciebie, i "wystawka" cudowna!
    Pozdrawiam
    Aga www.robie-bo-lubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolna jesteś Aneczko, meble są super, i genialnie pasują , stolik mnie zaciekawił bardzo, jak juz będzie szybka to pokaz koniecznie ;)) ja właśnie przytachałam ze wsi krzesło, pewnie jest starsze ode mnie :))
    też dostanie nowe życie ;))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo podoba mi sie ta dekoracja, swietny pomysl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna metamorfoza!! Pokoj corci w kliamcie pokoju moich dziewczynek wiec bardzo nam sie podoba!!! :) Scianka w salonie... mmmm SUPER!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokoik zapowiada się bardzo ładnie, delikatnie i dziewczęco, niecierpliwie czekam na efekt końcowy. P.S. Jak zrobiłaś tę koronę, marzy mi się taki kinkiet dla Ami ale nie wiem od czego zacząć i z czego go zrobić tak by było bezpiecznie i się nie zapaliło od nagrzanej żarówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przemiana.Nadałaś tym przedmiotom lekkości i ujełaś lat.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem wprost zachwycona przerobioną szafeczką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za miłe słowa - fajnie, że nie tylko mi podoba się metamorfoza mebelków:)
    no ale na pokoik to cierpliwie czekajcie do jesieni:)

    Miszka - kinkiet był kupiony gotowy, tylko troszku go zmodyfikowałam:) A na "plecy" dałam papier w różyczki i na tył pergamin do pieczenia:) Tu link do posta z kinkietem http://wymarzonydomani.blogspot.com/2010/11/lampka-dla-ksiezniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuję cię do nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rameczka i krzesełko jest super a szafka przeszła świetna zmianę!Pomysłów Ci nie brakuje!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem przeszczęśliwa ,że tu się znalazłam!!!dużo tu inspiracji ;]
    Przejrzałam całego Twojego bloga ;]] Wszystko jest wspaniałe ,jestes babo niesamowita ;]]]]
    I ja tez jak kolezanka u góry ..Nominuje cie do nagrody!! brawo
    Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNE TE KRZESŁA-U MNIE OSTATNIO "NA TAPECIE" TEZ TE MEBELKI...NAWET OCIUPINKĘ PODOBNE....PIĘKNIE TA RAMA KOMPONUJE SIĘ Z NAPISEM WE WNĘCE-POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco