• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 lipca 2011

Na plażę...

Każda szanująca się mama wybierając się na plażę z dwójką maluchów nie omieszka zabrać ze sobą torby.
Torby plażowej.
Wielkiej torby plażowej.

Wielkiej torby plażowej, w której zmieści się wszystko.
No prawie wszystko:)



A co jesli mama nie posiada takowej?

Szyje ją sobie sama:)
Z potrzeby chwili. Dziś. Przed południem:)






Torbiszon powstał z cudownego materiału, którego szczęśliwą posiadaczką stałam się dzięki Dorotce (Lambi) i z którego uszyte są moje poduchy na ogrodowe meble. Jest mocny i idealny na plażową torbę:)





Ma odpowiednie gabaryty, mocno wszyste uszy, karabińczyk na klucze i kieszonki na telefon i portfel.
Kwiatowa podszewka (by Ikea) troszkę rozwesela stonowane eleganckie kolory torby:)

A tu oryginalne rozmiary - dla niedowiarków - to na prawdę wielka torba:)





teraz już mogę jechać nad morze:)

Do miłego!!!:)

18 komentarzy:

  1. DLACZEGO BOZIA POSKĄPIŁA MI DARU SZYCIA????:(:( Boska torba tak samo jak poszewki na poduszki. Pozostaje mi westchnięcie nad ich urodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna torba i ta podszeka idealnie dobrana by rozweselić :)
    gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Uwielbiam mega torby.

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo, ale torbiszon cudny :)) i wielki
    super Ci się uszyło, miłego plażowania :)))
    oby pogoda była

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny torbiszon! Udanego wypoczynku nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega super torba na wszystkie szpargały!!!Niech morze Cie miło przywita:)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu tkanina bombowa, strasznie mi sie podoba i juz u Lambi ja podziwialam. A torba z niego rewelacyjna i jaka elegancka,na zakupy tez w sam raz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba bardzo mi się podoba. Prezentuje się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba super,ale modelka boska!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Jaka fajna! I swietny material!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, moje torby w większości występują w rozmiarze XXL. Czasem znalezienie w nich kluczy, graniczy z cudem ;)

    Z całą stanowczością możesz biegać z Twoim rękodziełem, po promenadzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie Ci wyszła ta torba Fajny materiał i nadruk a w dodatku wygląda na pojemną.Też jestem mamą i wiem co to wypad na plaże z dzieckiem.Taka torba to podstawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna! Kolory rewelacyjnie, łącznie z podszewką. I widać, ze bardzo pojemna - miłego plażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba idealna na nadmorskie wojaże:-) Gratuluję talentów do szycia, każdy nowy wyrób twojej twórczości wychodzi Ci coraz lepiej. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wath a great bag and a very sweet girl.


    hugs Conny

    OdpowiedzUsuń
  16. a jakie są wymiary tej ślicznej torby? Twoja jest cudownie "akuratna"

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco