• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

12 maja 2011

W ramach odskoczni...

Odskoczni od myślenia, czytania i oglądania ogrodów, wymyślania rabat, zapoznawania się z kwiatami, wymaganiami...ufff....zaczęliśmy robić ogród i już śni mi się po nocach, cały czas szukam odpowiednich roślin, mam coraz większy mętlik w glowie...im więcej czytam tym mniej wiem:(


dzieje się dużo, zaczęłam "kilka" projektów, które czekają na dokończenie, tymczasem parę migawek z domu - jeszcze małe wspomnienie Antosiowego roczku w postaci kwiatów, dekoracji...





Niestety mam problemy z bloggerem, publikowaniem postów, Tusia ma ospę i siedzimy w domu, a co za tym idzie oczy muszę mieć naokoło głowy i niewiele czasu na inne aktywności poza pilnowaniem maluchów...co skutkuje małą frustracją i nerwami...

Moje róże kwitną coraz piękniej - póki co stoją na tarasie czekając na docelowe miejsce - i zmieniły osłonkę z wiklinowego kosza na drewnianą donicę - była biała i zniszczona po zimie, odrapałam ją do gołego jasnego drewna i póki co zostawię w tej postaci...
Róża dumnie pozuje na tle znalezionego na szperach wiklinowego stołka:)




A na kuchennym parapecie syrop sosnowy dojrzewa w słoneczku:)




Miłej końcówki tygodnia Wam życzę i pozdrawiam !

9 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te turkusy u Ciebie!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozowy i turkus - ja nawet nie wiem sobie wyobrazyc Twoj blog w innych kolorach. Nie wiem, jesli ktos zauwazyl (ja tak), ze i pismo jest w tych wlasnie kolorach:) Bardzo mi sie podoba i wiklinowy stolek, na szperach czasami skarby sie znajduja, prawda?
    Zycze duuuzo zdrowka. Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar pisać, że ten turkus w domu, jak i na blogu z różem wygląda świetnie i bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedzicie w domu, ale za to w jakim pieknym.Zdrowka Maluszkowi zycze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram sie odtworzyc moj "znikniety"komentarz-Musicie siedziec w domku,ale w jakze pieknym.Pozdrawiam cieplo i zdrowka Wam zycze.

    OdpowiedzUsuń
  6. To polaczenie turkusu i rozu niesamowite:)
    Pozdrowionka sle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te migawki z domu! No i przez moje kłopoty z kompem nie zdążyłam złożyć życzeń twojemu synkowi - ucałuj tę cudną buzię! U nas za 3 miesiące roczek Trolla i na pewno zainspiruję się twoimi dekoracjami :) Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że turkus ostatnio w modzie i wcale się nie dziwię bo dodaje wystrojowi wiele świeżości i lekkości. Co do ogrodu, hm ile pracy bym nie włożyła w ten mój i tak wygląda nie tak jakbym chciała, pewnie za sprawą ograniczonego budżetu i podłoża gliniastego, na którym mimo podsypania odpowiednią ziemią dla każdej roślinki wszystko i tak rośnie jak za karę. Z niecierpliwością czekam na efekty twoich projektów. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Syropek sosnowy jest nieoceniony dla maluchów na kaszel.
    Różyczka rośnie Tobie Aniu wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco