• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 maja 2011

Na zielonej trawce...

Nie będzie dziś nic o rękoczynach, ponieważ od dni kilku zmagam się z bólem kręgosłupa i z tego powodu mam zakaz schylania i podnoszenia, szlaban na ogródek i prace bezwzględny...troszkę tylko dziubię szydełkiem, ale wszystko w fazie wykańczania...póki co ból wykańcza mnie i priorytetem jest zdrowie (a sama sobie jestem winna) :(

Będą ogrodowe migawki, jak to mamusia siedzi sobie na podusiach na tarasie, a rodzinka pracuje w pocie czoła:)

spotkania z trawką są zawsze miłe, czasem mozna ją nawet podjeść...


Matusia dzielnie pomaga tacie w pielęgnacji trawnika i zakładaniu nowych rabatek:)


A roślinki wyciągają buźki do słońca, wdzięczne bardzo za trochę deszczu wypuszczają nowe pąki


Mieczyki kiełkują

Rododendron lada chwila pokaże cudone czerwono-rózowe kwiaty w pełnej krasie...

Jodła postawiła niebieskie szyszki na baczność

Nawet moje biedne zmarznięte wrzosy postanowiły żyć!!



Mąż dzielnie przygotowuje nową rabatę i dba o trawnik - to jego oczko w głowie:)




Miłego weekendu Kochani!

8 komentarzy:

  1. Ależ piękne podwórko i rodzinka jaka pracowita:)) Wracaj do zdrowia!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia:) ach najbardziej zazdroszcze ci tej pieknej trawki:) a to dlatego ze nam wkradl sie mech imusimy teraz wypalic calutka trawe i zasiac od nowa i mam troche zolto za oknem;) pomocnikow masz slodkich:) pieknie kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu dziękuję:)

    Czarownico - no nasz trawnik wraca do formy nareszcie - tylko dzięki mojemu mężowi, który poświęca mu dużo czasu i energii, dziękuję Kochanie!!! wasz też na pewno szybko odbije i będzie się pięknie zielenił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wszystko wygląda. Równiutko i zadbane. Ach dzieciaki mają przestrzeń do zabawy. Wspaniale!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wypoczynek na trawce. Kwiaty masz piekne, moj rododendron niebawem bedzie przekwital ale jeszcze ciesze sie kwiciem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I to się nazywa ogród!!! Duży, przestronny, piękny ;)
    Urocze maleństwa;) Pierwsze zdjęcie mnie zmyliło i myślałam że jesteś mamą bliźniaczków;)
    Dużo zdrówka życzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, W moim to byś nie miała takiego pola do popisu, ja mam mały ogródeczek w porównaniu z Twoim OGRODEM, to dopiero przestrzeń , a jaki wypieszczony :), raczej to ja miałabym radochę w takim ogródku posiedzieć ;)), tyleeee trafffki ;)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco