• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 maja 2011

Turkusowe urodziny:)

Takie właśnie turkusowo-kobaltowo-błękitne przyjęcie urodzinowe miał mój Antoś na swoje pierwsze urodziny. Sam solenizant też wpasował się kolorystycznie - dzięki jednemu z urodzinowych prezentów:)



Nawet tort starałam się utrzymać w podobnej kolorystyce - mis dla mojego misia. Torcik już tradycyjnie cytrynowy z biszkoptem rzucanym - wszystko z przepisu Doroty z Moich Wypieków, na wierzchu lukier plastyczny.





Antoś też miał swój osobisty wyjątkowy torcik z biszkopcikiem i masą jogurtowo-bananową:)


Były muffinki cytrynowe polane białą czekoladą z niebieskim barwnikiem i cukrowym misiem



Upiekłam jeszcze pleśniaka i piankę z brzoskwiniami i galaretką (no upiekłam to akurat niezbyt trafne określenie w tym przypadku:P) Tu wszystkie ciasta w wersji kompaktowej - czyli "na wynos" dla gości:)


Zdjęcia stołów bez ciast - później nie zdążyłam już zrobić żadnej fotki:)








Nie ma dziś zbyt wiele tekstu, zasypałam Was tylko zdjęciami - nie dlatego, że nie ma o czym pisać- wręcz przeciwnie...ale dlatego, że moja Księżniczka ma ospę i czasu przy rozbrykanej dwójce w domu mam jak na lekarstwo.

Przy okazji polecam kurs Elisse z bloga Utkane z marzeń na barwienie szkła - oto efekty - nóżka od stłuczonej lampki szampana zmieniła się w błękitna podstawę świecy oklejonej ozdobnym papierem na gorąco (tym razem zamiast żelazka suszarka - choć chyba wolę jednak żelazko).


I jeszcze na deserek migawka z dmuchania tortu:) Mamusia troszkę pomogła:)


Słonecznego tygodnia Kochani i zostawcie czasem po sobie jakiś ślad:)

18 komentarzy:

  1. nio to sto latek ;) a tak na marginesie pięknie....wystrój boski ;) patka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczulił mnie miniaturowy torcik.
    Dopieściłaś kobiecymi detalami przyjęcie, Antoś za kilkanaście lat, z pewnością to doceni.

    OdpowiedzUsuń
  3. dekoracja rewelacyjna, a tort...brak słów

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Antosia, u mnie na blogu wersja urodzinowa dla księzniczek, moja Hania w sobotę skończyła dwa latka :)
    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje super wyglądają w połączeniu z bielą. Ale najbardziej podoba mi się śpiący miś na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem pięknych dekoracji. Przepiękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla Antosia!!!
    Piękne dekoracje!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Turkusowy solenizant i jego uroczystosc- wspaniala.!Wszystkiego Najlepszego Antosiu!Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, to były przepiękne urodziny i to w moim ulubionym kolorze!
    Jestem wierną fanką twoich zdolności cukierniczych, przepięknie to wszystko zaplanowałaś i wykonałaś, Antoś na pewno kiedyś będzie podziwiał zdjęcia z tego dnia:-)
    Chyba będę musiała poprosić Ciebie o porady tortowe, bo marzy mi się własnoręcznie wykonany tort dla Ewci, no ale mam jeszcze trochę czasu do października.
    Jeszcze raz wszystkiego naj, naj dla Antoniego, no a dla Matusi szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Antos mial super urodzinki! I chyba duzo gosci bylo?
    Pieknie wszystko zorganizowalas i przystroilas. Piekny kolor a torciki.. mmm...
    Duzo zdrowka dla Twoich maluszkow!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  11. Antosiu, najlepsze życzenia!!
    Masz najfajniejszą Mamę, która potrafi czarować cuda =))

    O.
    http://scrap-heaps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne urodzinki. Piękny torcik, wygląda smakowicie. Od razu w oko wpadły mi turkusowe kokilki. Uwielbiam poza bielą kolory. Multikolor. Turkusik śliczny. Wszystko wygląda cudownie Wy również. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tort i dekoracje.
    Samych szczęśliwych dni Antosiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne turkusowe dekoracje :)))

    moc najserdeczniejszych życzeń dla Solenizanta przesyłam :))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne urodziny, dopracowane w 100%, świeża chłopięca kolorystyka, gustownie:-) po prostu w dechę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione życzenia dla Małego Solenizanta! Słonecznego uśmiechu każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNIE TO PRZYGOTOWAŁAŚ !!! STO LATEK ;)))

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco