• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 grudnia 2014

Zimowa Opowieść



Kochani zapraszam Was na moją zimową opowieść, gdzie natura pokazuje swoje piękno i prostotę...Tworząc produkty do tego katalogu starałam się nie przeszkadzać naturze, wykorzystać jej ogromny potencjał i magię, która jest zaklęta w każdym kawałku drewna. Znajdziecie tu pochwałę prostoty, kolory ziemi i szczyptę świątecznego ducha...
Wszyscy, którzy chcieliby zaprosić odrobinę tej magii do swojego domu mają jeszcze tylko kilka dni na zakupy w sklepie. potem zamykam jego podwoje i oddaję się celebrowaniu Świąt. 

 Buziaki dla Was! 
 Ana


7 komentarzy:

  1. tak jak pisałam spójne i bardzo miłe dla oka Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna zimowa opowieść:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota, to co lubie :))) Twoje swieczniki sa cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za późno przeczytałam:( w poniedziałek już mnie nie będzie, a tak bardzo spodobały mi się domki z świeczką w kominie. Śliczności

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco