• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 grudnia 2014

Dla ludzi

Wszystko jest dla ludzi. kocham godziny spędzone w warsztacie, najpierw z ołówkiem w ręku, potem przy maszynach. Dopieszczając, malując, woskując moje prace osiągam swój ZEN. Kocham swoją pracę i ta praca jest stworzona dla mnie. Ale jest też, a może przede wszystkim (s)tworzona dla innych ludzi. 
Cieszy mnie każdy mail od Was, każde dobre słowo, kiedy odbieracie swoje przesyłki. Uśmiechy, podziękowania...to przynosi moc satysfakcji.

Dziękuję Wam za każdy piękny moment!

Nie zdążyłam jeszcze opowiedzieć Wam o kiermaszu w Warszawie, a tu już jutro kolejny kiermasz - tym razem dwudniowy - w Szczecinie. Trwają przygotowania, więc pozwólcie, że zamiast słów wstawię kilka kadrów z warszawskiego listopadowego spotkania. a wszystkich, którzy chcą na żywo dotknąć i zobaczyć moje prace, a może i mnie - zapraszam przez cały weekend na Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie. Sceneria jest bajkowa, będzie królowa lodu z...lodu ,a jakże! Będą prawdziwe renifery, Mikołaj rzecz jasna, karuzele...taki nasz berliński świąteczny kiermasz pod samym nosem :) Nie mogę się doczekać!

Sami zobaczcie, jak będzie pięknie!










Rozpoznacie mnie na pewno - wśród kolorowych  i CZERWONYCH stoisk będę ja. Trochę bliżej natury :)
















11 komentarzy:

  1. Robisz przepiękne rzeczy.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:-).
    Ale się zapatrzyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany jakie slicznosci u ciebie, zabralabym nachetnie wszystko!
    U mnie pierwsza odslona swiatecznego salonu, zapraszam w wolnej chwili :)
    Pozdrawaim cieplutko w ten szaary, zimny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne !jakbym tylko przed weekendem przeczytała,że będziesz w Szczecinie to pomknęłabym te 100km.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale mi miło, taki kawal drogi dla mnie? Zapraszam do sklepu :)

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco