• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

26 maja 2014

Rabat na kolor !!!

W moim życiu wiele się ostatnio zmienia. duże zmiany niosą za sobą konsekwencje. mnóstwo pracy, trochę nerwów przy okazji. Ale to zmiany wyczekane, wypracowane, wymarzone...Dlatego mimo fizycznego zmęczenia codziennie rano czuję potężny przypływ adrenaliny, chcę działać, pracować...
Już niebawem mam nadzieję przedstawić Wam coś nowego, mojego...
Nowe jest także moje logo, co o nim sadzicie?



Tymczasem, mam dla Was RABAT NA KOLOR :) Wszystkie kolorowe produkty w moim butiku www.any-thing.pl, który ruszył na nowo po przerwie, są z 40% rabatem. Mam nadzieję, że wybierzecie z nich coś dla siebie. A może tylko pocieszą Wasze oczy w poniższym katalogu...
W każdym razie, miłego oglądania!




6 komentarzy:

  1. I tak trzymaj! Magazyn przejrzałam ale coś szybko się skończył, chcę więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ano, to dlatego, że koloru w moich pracach niewiele :) jednak stawiam na drewno i jego kolory z natury :) a na prawdziwy katalog przyjdzie pora :)

      Usuń
  2. Cudowne katalog, najchętniej wszystko bym przygarnęła;) Logo prezentuje się fantastycznie! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za tyle miłych słów! cieszę się bardzo, że wszystko się podoba :)

      Usuń
  3. Pięknie zrobiłaś prezentację Twoich Produktów i logo też mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOGO...rewelacja !!!
    katalog...niezły pomysł, świetnie się to prezentuje...sama go przygotowałaś ?
    Zdolniacha :)
    Gratuluję...

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco