• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

8 lutego 2014

Wokół kuchni...

Przepraszam Wam Kochani za brak weny do pisania i opowiadania...dlatego dziś króciutka fotorelacja z domowych pieleszy...domowe życie toczy się wokół kuchni...i jedzenia...

I dobrze, że tu czasem to życie zwalnia i na chwilę choć zapominamy o biegu i sprawach do załatwienia...a jest ich tyle...i choć za oknem zimno, w domu odrobinka wiosny...ale my wcale do wiosny nie tęsknimy, przed nami zimowe ferie :)

W kuchni i jadalni kolorowe kwiaty...






Ale to biel, czerń i drewno są moją miłością...






Moje dzisiejsze "westwingowe" zakupy też o tym świadczą...do bieli i czerni kropla eleganckiego srebra...troszkę glamour, choć oszczędnie w formie...
Żródło: Westwing
(taca "Marron", napis "Cuisine", zestaw kieliszków do czerwonego wina "Onyx", jelonki "Capra")

Swoją drogą - lubicie zakupy w internecie? Ja uwielbiam:) 
Moja żyłka hazardzisty i miłość do polowań sklepowych znajduje czasem ujście przed ekranem...zwłaszcza teraz, gdy z powodu chorób wszelakich całe dni spędzam z dziećmi w domu. nie ma tego złego...(chyba, że patrzę na sumę na koncie bankowym :P )
Ten dreszczyk emocji i "polowanie" na poranne kampanie "Westwing":) Tez tak macie?

Mam już swoje typy w przyszłym tygodniu...bo jak tu nie polować na Babafu w TAKICH cenach???!!!!

A jak podobają się Wam moje zakupy? :)

Ja zakochałam się w tych lampkach do wina...

Czy wy też kochacie wino?
Och, nie jestem smakoszem, nie wiem nic o jego testowaniu, bukietach...lubię za to wieczorem usiąść z mężem i lampką wina...najlepiej różowego...i talerzem z sałatą z olejem z orzechów laskowych (moje kulinarne odkrycie i absolutne MUSTHAVE), do tego gorący camembert prosto z piekarnika, który rozpływa się po talerzu po przekrojeniu...odrobina słodko-kwaśnej konfitury z żurawiny...mmmmm.....

Czego chcieć więcej?

Lubię ładnie podane dania...nie wrzucone na talerz i zjedzone w pośpiechu...I uwielbiam patrzeć jak moje dzieci same nakrywają do stołu. Matylda bardzo lubi dekorować stół..czy to duży stół dla nas, czy stoliki dla siebie i brata, czy dla lalek. 
Czasem to ja łapię się na tym, że chcę szybciej, już...a ona spokojnie idzie do komódki po serwetki, stawia kwiaty...i niezmiennie za każdym razem mnie to zadziwia. I cieszy. Bo czy zwykły rogalik nie smakuje lepiej w takiej oprawie? 
Nawet jeśli to tylko chustka z szafy na ubrania i malutki bukiecik kwiatów zwinięty ze stołu w jadalni...
To jest chyba kreatywność? :) 
I choć raczej trzymam się zasady, że posiłki jemy wspólnie przy stole to czasem pozwalam dzieciom na drobne odstępstwo...bo jak mogłabym kazać im wrócić do stołu, kiedy tak się postarały? Radość jest ogromna i myślę, że zaprocentuje w przyszłości...czym skorupka za młodu nasiąknie...Może Antek za lat kilkanaście zaskoczy swoją połówkę pięknie nakrytym stołem i samodzielnie przygotowaną kolacją?








 Miłego dnia Kochani i wybaczcie ostatnia absencję na blogu...choroby odbierają mi całą radość blogowania....


30 komentarzy:

  1. Na początek dużo zdrówka życzę :)
    Gadżety kuchenne ciekawe.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję dziękuję! zdrówko na pewno się przyda :)

      Usuń
  2. I ja uwielbiam połączenie b&w z odrobiną drewna :) Mój pan mąż nawet zapragnął takich kieliszków do wina na czarny nóżkach ;]
    Zdrówka życzę,miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! To kup sobie/męzowi na Walentynki i podaj w nich winko do romantycznej kolacji :)

      Usuń
  3. Zdrowiej Kochana! Dzieci masz wspaniałe, to cudowne, że masz taką kreatywna córeczkę, oby tak pozostało, bo jak na razie pomimo, że sama jestem młoda to powiem szczerze, że obecna młodzież mnie przeraża. Pięknie u Ciebie w domu jest, istna wiosna :) Wino lubię, w sumie tylko wino piję jeśli chodzi o jakikolwiek alkohol, ale najbardziej lubuję w tych słodkich odmianach. Kieliszki są cudne, wspaniale, że łączysz drewno biel i czerń, to idealnie ze sobą gra :) i życzę Ci udanych kolejnych zakupów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurujemy się coraz intensywniej, , przed nami ferie :) Ja też lubię słodsze odmiany win - najbardziej różowe półsłodkie :)

      Młodzież...no przeraża...ale myslę, że jakiś tam bunt pojawi się i u nas 0 chyba wszyscy to przechodzą - jak ospę :P

      Usuń
  4. Uwielbiam winko:) To mój sposób na złe dni...przyjaciółka, dobre winko i pogaduchy ;) Zwykle na jednym winku się nie kończy;)
    Nad tą tacą też się dziś zastanawiałam;)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jednak skusiłam się też na tą tacę ;) (czyt. mąż wrócił z pracy i powiedział,że mogę sobie zrobić prezent walentynkowy ;))

      Usuń
    2. to będziemy się nią razem cieszyć :) Mam nadzieję, że kurier przyjedzie dopiero w marcu:P

      Usuń
  5. Śliczne domowe kąty :)) I miły dziecięcy czas relaksu :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze dzieci są urocze :) i pięknie nakryte są te stoliki..
    Ja lubię tylko wino słodkie.
    Życzę dużo zdrówka! Jakie macie plany na ferie zimowe?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja winko półsłodkie uwielbiam, czasem do obiadu półwytrawne...no i kocham różowe :)
      A ferie?
      Oczywiście w górach, na nartach...białe szalenstwo :)

      Usuń
  7. U mnie też kwiatki na rozweselenie. To zamiast winka bo ...nie lubię :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie te Twoje dzieciaczki! Kieliszki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stół ze świecznikami i niebieskimi kwiatami w srebrnych wazonikach mnie zainspirował. Bywaj tu częściej Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Staram się...ale teraz czas na ferie i odpoczynek...po intensywnych przygotowaniach :) do zobaczenia w marcu :)

      Usuń
  10. Cudowne i ciepłe domowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu w domu masz piekna wiosne, bukieciki miedzy swieczikami zjawiskowo wygladaja.
    Zakupy w sieci jak najbardziej, ale tak sie sklada ze na westwing nigdy ich nie robilam.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam :) Wiosna wiosną, ale już za dwa dni zimowe szaleństwo :)

      Usuń
  12. Kwitnące kwiaty doniczkowe to dobry pomysł na poprawę nastroju, pięknie wyglądają miedzy świecznikami...mocny niebieski akcent na białym tle. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa z nakrywaniem do stołu ,pobudza estetykę w najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zdrowia... a póki co rozkochuje się w Twoich fotkach , cudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję! Starma się, choć daleko mi do zdjęć o jakich sama marzę...ale powolutku, powolutku....

      Usuń
  15. Ładnie podane jedzenie zawsze smakuje lepiej! Podziwiam Twoją małą za wytrwałość i sumienność. Będą z niej ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biel i czerń zawsze i wszędzie ; ) oczy Antka wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak, klasyczny zestaw B&W zawsze na czasie :)

      Usuń
  17. Uwielbiam takiego camemberta. Tylko winko czerwone wytrawne bym wzięła. Matko jak mnie ścisnęło w żołądku z głodu! A nakrycie stoliczków przez córcię cudo :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco