• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

2 września 2013

Zaczęło się...

Poranne wstawanie, stanie w gigantycznym korku w drodze do przedszkola, trudne rozstania i pierwsze samodzielne godziny bez mamy...

Żeby nie zapeszyć, dzisiejszy dzień należał do udanych, dzieci ochoczo wstały i wybrały się do przedszkola - z całej naszej trojki to ja byłam najbardziej stremowana....Oby podobnie było jutro, choć gotowa jestem - po żłobkowych wspomnieniach - na ciężkie pierwsze dni...

Jeszcze wczoraj wieczorem kończyłam szyć wielki worek na pościel i pidżamkę Antka, do którego powędrowała też uszyta dla niego podusia. Mój debiut z wszywaniem zamka krytego i robieniem okrągłej lamówki. Oj nie było to łatwe, ale efekt jest całkiem zadowalający.




Najważniejsze, że "mufinki" spodobały się prawowitemu właścicielowi i ochoczo zabrał podusię i swojego przytulaka "Miśka" na salę. Mam nadzieję, że choć trochę umilą mu te pierwsze dni.






Szyte w ubiegłym roku worki na zmienne ciuszki (kto pamięta? KLIK) i tym razem zawisły w przedszkolnej szatni.




Och tak bardzo chciałabym zobaczyć uśmiechniętą buźkę Antosia kiedy będę go dziś odbierać....

muszę zająć czymś ręce i głowę, więc znikam w garażu :)



Pozdrawiam Kochani!



Czy Wy też dziś przeżywacie "pierwsze razy" Waszych pociech?

15 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie i jeszcze daleko mi do tej chwili, ale wiem, że to dość stresujące... Trzymam mocno kciuki za pociechy i ich rodziców:) świetna jest ta podusia w muminki...to była kiedyś moja ulubiona bajka:)
    dobrego tygodnia Aniu i trzymam kciuki za uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, właśnie szukam jakiejś podusi z imieniem,ale coś słabo mi idzie. Moja córcia (3latka) też poszła dziś pierwszy raz do przedszkola :). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. My też dzisiaj mamy pierwszy raz.
    Mikołajka do przedszkole zawiózł tata,a ja go odbiorę po obiadku. ciekawa jestem wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Ja nie wiem co ze sobą zrobić! Chodzę z kąta w kąt i tylko patrzę na zegarek, kiedy będę mogła jechać po Szymona. Bardzo dzielnie dzisiaj wszedł na salę i obyło się bez łzawych pożegnań (tzn. ja miałam gulę w gardle oczywiście). Trzymam kciuki, żeby wyszedł dziś zadowolony. Wiem, że po paru dniach i tak przyjdzie kryzys, ale wiadomo, że najbardziej stresujący jest ten pierwszy dzień. U nas żłobka nie było, więc to prawdziwy debiut.
    Twoje worki cudne. Ja póki co tutaj jeszcze bez maszyny, więc dziś wyruszył z moim starym workiem przedszkolnym szytym jeszcze przez moją mamą (ja tylko wyszyłam wczoraj imię).
    Oby na buziach naszych dzieciaków były dziś wielkie uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście my mamy to za sobą, Agata chodziła od 9mż do żłobka, mamy 3 zmiany placówek za sobą! Ostatecznie przejście do przedszkola zaliczyłyśmy w kwietniu i od tamtej pory mamy spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez przezywalam pierwszy raz , ale mojej chrzesnicy ;)))
    Dodatkowo miala bariere jezykowa...niemieckie przedszkole i to wlasnie czesto ja na poczatku, zaprowadzalam ja do przedszkola :)))
    Cudne podusie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj miał miejsce nasz pierwszy raz w zerówce... i płacz był i emocji w bród, jutro drugi pierwszy raz już na zajęciach! aż się boję :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna ta podusia. :)
    Będzie dobrze! Musi być. Jak nie dziś to za jakiś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,
    Mój synek też dzisiaj był pierwszy raz... Ale dzielnie zniósł wszystkie nowości przedszkolne, i ja też... :)
    A córka była pierwszy raz w czwartej klasie, to też taki nowy etap w edukacji :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam muminki a moje dzieci nie;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co nigdy nie lubilam muminkow jakos bajki, postacie tak-nie wiem czy to ma sens:/ Podusia wyszla cudna, az sama bym taka chciala hehehe. Mam nadzieje, ze powrot z przedszkola byl ok I jakos sie podobalo :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://insidedreamhouse.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalna podusia!Motyw muminków bardzo lubię i często wykorzystuję;)
    mój Alanek od dziś rozpoczął edukację w grupie starszaków;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w przedszkolu i zerowce !!!
    Z tego co piszesz to zaczynacie dobrze..... my przerabialismy to w zeszłym roku...
    Teraz po wakacyjnej przerwie z uśmiechem wróciliśmy w przedszkolne mury :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco