• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 sierpnia 2013

"Moje" morze....

Kocham polskie morze, choć - ze względu na kapryśną aurę - nie jest może najwdzięczniejszym miejscem na rodzinne wakacje...Lubię ten szum, ciszę wietrznego wieczoru, kiedy tylko nieliczni wybierają się na plażę i można ją mieć "tylko dla siebie"...
Lubię zachody słońca kiedy woda lekko wzburzona łączy się z kłębiącymi nad nią chmurami...

I te zdjęcia, które przypominają mi nasz urlop...
"Moje morze"...














Pozdrawiam i pozwalam sobie na chwile refleksji...

A teraz do pracy :)

22 komentarze:

  1. ale swietne zdjecie do porannej kawy;) dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie nierzeczywiste Aniu! Pięknie! Uwielbiam świat poprze zpryzmat osobowości ;)))) Piekny klimat na sobotni poranek ;)
    sciskam mooocno****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dzięki :* Sama czasem się dziwię jak piękne mogą być miejsca, które są tak blisko, to tylko niecałe dwie godziny jazdy i jestem tam....
      miłego weekendu :*:*:*

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia.... widać radość u dzieciaków! pozdrawiam Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękne zdjęcia!Ja uważam, że tak pięknych plaż jak są w Polsce to nie ma nigdzie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne i jakże oddające klimat Bałtyku, też uwielbiam nasze morze i też sfotografowałam je już chyba na wszystkie sposoby:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia!!
    Ja też lubię polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Takie polskie morze kocham, ale miałam okazję być w tym roku w kilku nadmorskich miejscowościach i niestety w pogodne dni niczym takiego morza nie przypominają...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, a wspomnienia jeszcze piękniejsze!;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ujęcia!
    Twój opis przypomniał mi moje ostatnie wakacje nad polskim morzem, sprzed paru lat, wakacje po sezonie i przez to bardziej intymne, osobiste, jakby całe dla siebie.
    Dziękuję:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. też kocham morze...każdą wodę, czy to morze, staw czy jezioro:) zdjęcia są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie lubię naszego morza właśnie przez tą nieprzewidywalność pogody i tłumy - ale mąż lubi i dzieci też więc co zrobić ;) - zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również wróciłabym jeszcze nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem zakochana w morzu, "pikne" zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również uwielbiam nasze polskie morze :)
    Uważam, że mimo swojej zmienności jest najpiękniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. No i nasz morze cudne. Jak dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te nasze, polskie :-)) i Twoje zdjęcia :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco