• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

22 sierpnia 2013

Mała rzecz, a cieszy :)

Post zupełnie nie planowany, a to za sprawą pewnej cudnej rzeczy, którą udało mi się wczoraj kupić przy okazji całkiem zwykłych zakupów w Tesco :)


Kto z Was pamięta jeszcze szklane butelki na mleko?
Takie ze sztywnymi sreberkami w błękitną lub żółtą krateczkę zamiast nakrętek?




Och, moje najwcześniejsze dzieciństwo i poranny marsz po świeże mleko na śniadanko :)

Nie nie, TAKIEJ butelki nie upolowałam, ale równie cudną, zobaczcie!







I teraz moje dorosłe śniadania są weselsze :)




A co jest w tym najlepsze? Kosztowała mnie całe 11 zł, no majątek :) A tyle radości !


I teraz już mleko nie będzie chowane w lodówce, ale dumnie stanie na stole. 
Same plusy.



Pozdrawiam Was Kochani :*


Wasza Ana

33 komentarze:

  1. Z takiej butelki to az chce się pic mleko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta butelka!
    Ja pamiętam jeszcze czasy kiedy stawiano mleko w butelce pod drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pamiętam takie butelki, i żałuję że zostały wycofane,były ładne i eko.
    Twoja jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, że ten nasz postep niekoniecznie jest dobry...Myslę, ze za jakiś czas historia zatoczy kolo i wrócimy do mleka w szkle

      Usuń
  4. I ja pamiętam mleko pod drzwiami w szklanych butelkach ... bardzo eko :)) Butelka z tesco- świetna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam pod drzwi nie nosili, bo mieszkaliśmy w domku, ale co rano stala przed sklepem skrzynka ze świeżutkim - a sklep na przeciewko domu :)

      Usuń
  5. Tak zaczęłaś, że naprawdę myślałam, że cudo z lat dziecinnych dorwałaś! A jakby jeszcze tą mniejszą do śmietany dopaść... O ła - rozmarzyłam się!
    DO Tesco to mi się dyrdać nie chce, ale może znajdę gdzieś równie ładną. Bo to jednak dużo ładniej niż w kartoniku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak dobrze nie jest - to nie oryginał niestety :)

      Usuń
  6. świetna ta buteleczka...oj tak pamiętam tamto mleko. To było coś! inny smak miało wtedy... zupełnie inny. Choć teraz jeszcze gdzieniegdzie można dostać smaczne prosto od krówki:) dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj muszę sprawdzić u siebie w Tesco czy mają te butelki, bo właśnie wczoraj szperałam w internecie w poszukiwaniu czegoś ładnego na mleko ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No superowa ta buteleczka, tylko o mleko z tamtych lat , które na drugi dzień robiło się "zsiadłe" trudno:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta butelka! Musze do TESCO dzisiaj sie wybrać!!

    OdpowiedzUsuń
  10. szklane butelki, kanki, kany ... aż zapachniało dawnym, świeżym mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna!!!
    Ja pamiętam doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro lecę do tesco :) Ja doskonale pamiętam stare butelki na mleko ze sreberkiem w kratkę :) I śmietana była w takich butelkach ale mniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :) A ze sreberek, kwiatków i liści robiliśmy kompozycje pod szkłem w piaskownicy :)

      Usuń
  13. ostatnio mialam bardzo podobna przygode z butelka co ty:) tylko moja butelka troche mniej ladna;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pamiętliwa butelka, o której piszesz jest jeszcze do kupienia. Sprzedają w niej kefir, do dostania w normalnym sklepie spożywczym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie wiedziałam - chyba trzeba znów zapolować :)

      Usuń
  15. z pewnością zdrowsze takie mleko ze szklanej butelki... ja przestałam kupować pasteryzowane w kartoniku po tym jak 2 tyg stało w lodówce i nie było ani trochę kwaśne... co to za mleko ? teraz kupuje świeże z lodówki ale faktycznie zacznę polować na takie ze szklanej butelki!

    http://www.lawendowydom2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. z pewnością zdrowsze takie mleko ze szklanej butelki... ja przestałam kupować pasteryzowane w kartoniku po tym jak 2 tyg stało w lodówce i nie było ani trochę kwaśne... co to za mleko ? teraz kupuje świeże z lodówki ale faktycznie zacznę polować na takie ze szklanej butelki!

    http://www.lawendowydom2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, te w kartonach mają potwornie długą datę ważności....ja kupuję w butelkach - niestety plastikowych - ale z krotką - kilkudniową zaledwie - datą ważności...i teraz przelewam do szkła :)

      Usuń
  17. Fajna! Pamiętam takie butelki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę podkrasc taka butelkę? Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco