• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 lipca 2013

Kolejny rok...

Kolejny rok
szkolny
przedszkolny

Za nami!

Wiem wiem, minął już tydzień, ale dla mnie to było dopiero chwilkę temu...tyle chciałabym Wam pokazać, opowiedzieć, a czas tak szybko ostatnio mi ucieka. 
Sezon letni jest zdecydowanie najbardziej pracowitym w roku. 
Ogród, dom, pogoda na prace na zewnątrz - malowanie mebli, szlifowanie...

Kiedy, jeśli nie teraz?

Ale miało być o końcu roku....



Razem z Matyldą przygotowałyśmy paniom przedszkolankom drobne podarunki. Tusia namalowała piękne laurki z dedykacjami dla każdej z ukochanych pań, a ja dodałam od siebie pobielane drewniane tabliczki z kredą i podziękowaniami na odwrocie. 




Tuz przed wyjściem do przedszkola zerwałyśmy jeszcze nasze ogrodowe - mokre od rosy - różyczki dla każdej z Pań...




Teraz mamy wakacyjną, ponad miesięczną przerwę, a potem zerówka! I debiut Antosia w przedszkolu...

Moja córcia zakończyła rok na sportowo, zdobywając medal na Bajkowych Igrzyskach Sportowych Przedszkolaków. Było mnóstwo zabawy, śmiechu i pozytywnych wrażeń, a najbardziej spodobało
 mi się to, że żadne dziecko nie zakończyło igrzysk jako przegrane!



Moje najstarsze - nastoletnie już dziecko (chrzestne:) ) także dało chrzestnej mamie powód do dumy - i także dzięki sportowemu duchowi! Stypendium sportowe i odebranie gratulacji na szkolnym apelu  - to jest COŚ, prawda?

Moja stypendystka!




A ja poczułam się znów jak uczniak, bo gimnazjum mojej Wiki to moja dawna podstawówka - znajome korytarze, klasa, nawet niektórzy moi nauczyciele nadal tam są i mogłam z nimi znów porozmawiać :)

Nawet najmłodsze moje dziecię zasiadło z tej okazji w szkolnej ławie :)
I skosztowało klasowego tortu :)




I znów są wakacje! 

12 komentarzy:

  1. Aniu wspaniałe niespodzianki dla Pań:)
    śliczne zdjęcia!
    dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. świat jest mały ... bo to chyba szkoła na Majowym ?? :-) a może się mylę
    tak czy inaczej udanego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na upominek dla Pań. Na pewno przydatny i na długo pozostanie w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu mi rowniez dni uciekaja nawet nie wiem kiedy i zamim sie zorientuje znowu mamy piatek ;)
    Gratulacje dla obu corek!
    usciski i udanego spokojnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te tabliczki!
    Wakacje są super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś się kończy ...coś zaczyna...przedszkolna olimpiada sportowa to świetna inicjatywa, już od małego warto zaszczepić sportowego ducha walki, o czym świadczy bezbłędny uśmiech Matyldy ;)
    ...jak to jest z tym latem Aniu? niby dni dłuższe ... a czasu jakby mniej ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne tabliczki dla Pań zrobiłaś,napewno były zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taka tablica, ale nie mogę znaleźć takiej jak chcę. Postanowiłam więc zrobić sama, farbę już mam:-)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco