• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

29 maja 2013

Wielkie szykowanie

Trwa wielkie szykowanie do zbliżającego się Dnia Dziecka...W tym roku chcę, żeby było inaczej, zdecydowanie mniej prezentów rzeczowych - a te które będą chcę w części zrobić sama, dużo wspólnie spędzonego czasu i zabaw - oby tylko pogoda nie pokrzyżowała nam planów :)

Jeden z prezentów - skrzętnie chowany przed Matyldą - jednak nie dotrwał do soboty - Matusia ma już swojego wyproszonego króliczka :)








Dziś rozpoczęły się przygotowania do stworzenia dużej wspólnej niespodzianki i dla Matusi i dla Antka...mam nadzieję, że zdążę do soboty! :)

A jakie Wy macie plany?
Jak spędzicie ten dzień?

W podobnych kolorach stworzyłam też pastelową delikatną girlandę dla dziewczynki...od razu skojarzyła mi się z wakacjami, plażą i zimnymi lodami śmietankowo-truskawkowymi w chrupiącym rożku :)

stąd nazwa:

"Summer Ice Cream"

KLIK







Pozdrawiam Was Kochani słonecznie - choć za oknem szaro dziś i wietrznie...byle do lata :)

24 komentarze:

  1. Ale słodki. Sama bym taki chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko - prawdopodobnie pojawią się w sklepiku w czerwcu...

      Usuń
  2. Piękne kolorki, aż chce się znów być dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aniu jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zabawek, że też ja tak nie potrafię ;)
      Króliczek jest boski!

      Usuń
    2. A co do planów na ,,dzień dziecka,, to zapewne będę spontanicznie działać ...wszystko zależy (niestety) od pogody.

      Usuń
    3. Kamilko dziękuję :* Oj tak, niech tylko pogoda dopisze!

      Usuń
  4. dawno u Ciebie nie bywałam, a tu tyle do oglądania, girlandy RE-WE-LA-CJA!!!! Wrócę, tym czasem wpadłam podziękować za życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz wszystkiego naj Kochana! A za miłe słowo buziak:*

      Usuń
  5. króliczek jest uroczy a girlanda przepiękna,zazdroszczę talentu :)
    my na dzień dziecka mamy przygotowaną dla naszego Krystianka książke a dodatkowo chcemy go gdzieś zabrac żeby miło spędził dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ZA - i za książkami i za wspólnie spędzonym czasem - u nas to samo :)

      Usuń
  6. Śliczny króliczek no i girlandy cudne...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa!!! Aniu, jestem w trakcie pracy nad podobnym króliczkiem, tylko w wersji chłopięcej bardziej :D My na Dzień Dziecka wybieramy się na imprezę szykowaną przez Cech Rzemiosł, w którym mój ojciec działa. Będzie agroturystyka i różne konkursy dla dzieciaków. My z Młodym najbardziej cieszymy się na koniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kochana - to koniecznie pokaż skończone dzieło i męskiego Pana Królika :) Bardzo fajna impreza Wam się szykuje!

      Usuń
    2. Nie wiem na ile męski będzie, ale chłopczyk na pewno ;) Jak tylko się z nim uporam, to na pewno pokażę :)
      W zeszłym roku podobna impreza bardzo się udała. W tym roku liczymy nawet na lepszą zabawę (z racji, że Młody już starszy). Oby tylko choroba nas opuściła do tego czasu (a zwłaszcza mnie)!

      Usuń
  8. Dawno nie zostawilam koment, ale ciagle bywam tutaj, uwaga! :) Strasznie mi sie podoba ta girlanda, moge nawet ja nazwac "boska", lubie te kolory! Corka pewnie jest zadowolona, kroliczek milutki!
    Dzien dziecka spedzimy - jak zawsze - w rekach natury, z kocykiem, fajnymi ciastkami, nad potokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko - dziękuję! Córcia umościła królisi gniazdko, teraz mama musi jeszcze dorobić pościel na szydełku :)

      Ale fajnie spędzacie Dzień Dziecka - będę naśladować w tym roku i w kolejnych :)

      Usuń
  9. Patrze i oczom nie wierze, krolisia jest FANTASTYCZNA! Czy pojawi sie tez w sklepiku?

    Kulkowa girlanda ma moje ulubione kolory, swietne polaczenia.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko :* Królisia pewnie się pojawi, ale muszę odsapnąć, bo dość pracochłonna była...w czerwcu się pojawi:)

      Usuń
  10. Ale piękny ten króliczek !!! Żebym ja miała małą Dziewczynkę :-))
    aby do lata ?? ... mnie wystarczy wiosna, tyle żeby była ciepła i słoneczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to lato już za progiem:) Przynajmniej to kalendarzowe :)

      Usuń
  11. Ale piękne rzeczy! Boskie! Masz talent Kobieto! Pierwszy raz dzisiaj zajrzałam do Twojego "sklepiku" i już mam kilka rzeczy na oku :) Girlandę, będę musiała kupić koniecznie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco