• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

13 marca 2013

Przesilenie?

Dziś miał być post pełen wiosennych inspiracji, relacja z targów Gardenii, wiosenne wicie wianków i słoneczne zdjęcia...

Dziś patrząc na śnieg za oknem i podkręcając temperaturę w domu pomyślałam sobie, że mam już dość zimy, śniegu, mrozu, skrobania szyb, ubierania siebie i dzieci w niezliczone warstwy kurtek, swetrów i kombinezonów. Czy powinnam robić to w POŁOWIE MARCA?

Mam ochotę zakopać się w jeden z takich wynalazków i obudzić się piękną słoneczną wiosną!


DaWanda Fanpage



I zanucę sobie z moją córcią 

"Wiosno, Wiosenko, gdzie jesteś powiedz nam?"




45 komentarzy:

  1. O tak podpisuję się pod tym postem i zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ochotę zakopać się gdzieś daleko i głęboko i wyłonić jak będzie ciepło i słonecznie. Nic nie cieszy,wszystko jest obojętne...masakra jakaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti - ot to to to!!!! Ja czuję się dokładnie tak samo...najchętniej nie wyłaziłabym z łóżka...

      Usuń
  3. :)) Nic dodać nic ująć :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dziś była bardzo słoneczna zima, więc nie przeszkadzał mi nawet śnieg i mróz, ale też pragne juz podreptać na boso po zielonej trawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga! Ja marzę tylko o słoneczku i paru stopniach na plusie...o wiosennym płaszczu zamiast zimowej kurtki...tak niewiele mi trzeba do szczęścia :)

      Usuń
  5. Ja tez kochanie mam dość !!!!! Chcę słoneczka, ciepła i mam dość grubych kurtek ....
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dianka - nic nie mów, ja dziś zdołowana na maksa...ale z tych nerwów się do roboty wzięłam przynajmniej :P

      Usuń
  6. jeszcze chwila moment i ani się obejrzymy i będzie wiosna. Trzeba robić swoje i się nie przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, na prawdę się staram! Tylko zimno mi nie pozwala się skupić :P

      Usuń
  7. Haha, mam takie zdjęcie z tym wynalazkiem ze swetra na stronie mojego bloga na facebooku:)Przydałby się taki na tą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dear Milady :) Czyli gusta mamy podobne - odczucie zimna również! :)

      Usuń
  8. :)))))))))))))))))no boskie to!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze kilka dni i wiosna do nas zawita....tego się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też się trzymam, nie pozostaje mi nic innego :)

      Usuń
  10. Hihi to zdjecie rozbawilo mnie do łez :) Oby do wiosny!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, bo w tej sytuacji to już tylko śmiech pozostaje...u mnie dziś przez łzy, bo chandra mnie dopadła! ale mam już MM i zasiadam do lektury pod kocykiem :)

      Usuń
  11. zdjęcie wynalazku świetne!a wiosna już jest za zakrętem za 5 chwil będzie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę wiosny! Wynalazek genialny :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Idę, już idę, choć zimny wicher dmie!" Znasz? ;) U mnie ta piosenka to też hit od kilku lat - wzruszam się aż przy niej na stare lata ;))))
    Na pogodę słów brak, ale cóż począć, se możemy pogadać i tak nic to nie zmieni :/ Ale przecież już NA PEWNO bliżej niż dalej :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziś mój nastrój już dużo lepszy, ale tę piosenkę to ja chyba znielubię :P

      Usuń
  14. mnie jakoś jeszcze przesilenie nie dopadło ,aż się sama sobie dziwię ... może dlatego,że codziennie robię coś przyjemnego , zapraszam na candy do mnie , może to Ci troszkę humor podreperuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważko - byle do wiosny - wazki też się budzą do życia :) Super candy! I bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam :)

      Usuń
  15. Mam zupelnie identyczne odczucie. Nie znosze zimna , a w szczegolnosci wowczas, gdy juz wiosna czycha za rogiem aby pozostac na dluzej I dac nam wiecej energii. Sama zaczelam nucic piosenke o sloneczku
    Pozdrawiam
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dokladnie! Ja kocham zimę bardzo, ale to już zdecydowanie nie jej pora :)

      Usuń
  16. No przecie ona idzie do nas, już się zbliża, ale walczy z zimą jeszcze, jak widać zima na ostatnie podrygi musiała jeszcze tupnąć, ale już niebawem ... Uwielbiam wiosnę, szkoda tylko, że w PL jakoś nie ma tej prawdziwej wiosny, bo jest albo zimno albo od razu gorąco. No nic miejmy nadzieję, że może w tym roku jednak będzie ta prawdziwa wiosna :) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj idzie idzie, ja wiem, tylko dlaczego się tak ociąga :) niechże wyciągnie najmocniejsze oręże i pokona zimę :)

      Usuń
  17. Aniu, gdybyś szukała bata bliźniaka Twojego zajączka , to podpowiem Ci że siedzi u nas. Skryty za doniczką i wystrojony w różową apaszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, Kochana :) Tez mam w domu całą gromadkę :) Elegancika w zielonej i panienkę w różu :)

      Usuń
  18. Eh, zima mnie już tak dobija... Dziś pięknie świeci słoneczko, ale cóż... mróz szczypie w łapki! Oby do wiosny Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie i mnie!!!! Sezon narciarski skończony, chętnie rozpoczęłabym już gleboterapię, a to ziemia na kość zmarznięta...dzisiaj w nocy było -12 stopni!!!

      Usuń
  19. Ja również rozważam wydzierganie sobie takiego sweterka :/. Gdzieś widziałam jeszcze wersję ulepszoną :) No cóż pozostaje jedynie mieć nadzieję, że ten śnieg w końcu stopnieje i już nie powróci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To jeszcze lepsze wersje istnieją ? :)

      Usuń
    2. Tak, taka z dwiema nogami, więc można bez przeszkód się poruszać :)

      Usuń
    3. Eee...ja tam wcale nie mam zamiaru się ruszać :) Termos kolo kanapy, kanapeczki i mogę tak leżeć w ciepełku calutki dzień :)

      Usuń
  20. zdecydowanie za mało tych komentarzy więc jeszcze ja dołożę:-) co te kobity jeszcze nie wymyślą:-) chyba to już w ramach przenosin na księżyc bo tu na ziemi mężowie rodzeni mogliby się przestraszyć nas w takich"sukieneczkach":-)ale pomysł naprawdę genialny! a ja juz od tygodnia wystawiam białe margerytki po domu z zającami i nic! na zewnątrz 10 cm śniegu i samopoczucie od skaczącego ciśnienia okropne! a ja na dodatek migrenowiec....
    pozdrawiam i caluski ślę:-)
    Aga

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco