• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

14 marca 2013

Mam go!

Wzdychałam ja sobie na skandynawskich blogach do pięknych adwentowych świeczników, geometrycznych , prostych w bieli lub w czerni...



I mam!!!

Wersja testowa, "troszkę" oversize (no nie podałam wymiarów przy uzgadnianiu :P )




Kolejne wersje planuję bez nóżek w bieli i w czerni - macie chętkę? Zamawiam do sklepiku :)



Ja uwielbiam na niego patrzeć i co rusz zmieniam dekorację wewnątrz :) planuję też pewne modyfikacje, żeby był bardziej "mój"...ale o tym cicho szaaaa......




Pozdrawiam cieplutko i uciekam na spacer -dziś synek mi nie daruje :) 

I BARDZO BARDZO WAM DZIĘKUJĘ za pospolite ruszenie pod ostatnim postem! Od razu poczułam się lepiej i uśmiech wrócił :)

Paaaaa!!!!

24 komentarze:

  1. Świecznik bardzo ciekawy i ile możliwości do stylizacji. Ciekawa jestem następnych jego odsłon. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno :) dekoracje zmieniają się co rusz :)

      Usuń
  2. O, coś w moich klimatach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo - to i moje klimaty - dlatego tak piszczę na widok Twoich lampionów :)

      Usuń
  3. Aniu cudny jest:) uwielbiam:))))))) i mnie się właśnie taki duży bardzo podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anuś! Ja na początku byłam oszołomiona jego rozmiarami, ale ma to jedną poważną zaletę - więcej mieści się wewnątrz :P

      Usuń
  4. Oryginalny i bardzo ciekawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest boski :) Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)
    buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! I bardzo fajnie go zaaranżowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! aranżacje zmieniają się niemal codziennie...teraz myślę o monochromatycznym biało-czarnym obrazku wewnątrz...:) Może pisanki?

      Usuń
  7. na blogach widziałam ich dużo i się zakochałam ciekawa forma jego i chętnie bym zakupiła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też wzdychałam długo, aż postanowiłam "zrobić sobie" sama - czyli poprosić o zrobienie na wzór tamtego :)
      Pojawią się w sklepiku tylko muszę popracować nad formą jeszcze, żeby nie był identyczny, bo to znany projekt i nie powinnam go tak bezczelnie kopiować :)

      Usuń
    2. w takim razie czekam z utęsknieniem jak tylko się pojawią zakupie....pozdrawiam ciepło miłego weekendu|:)))))

      Usuń
  8. Ciekawy :) nie widzialam jeszcze takiego. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bree na prawdę? On się przewija na skandynawskich blogach często....

      Usuń
  9. A widzisz - coś podobnego mógłby mój luby mi stworzyć :) Ale najpierw za zadanie ma karmnik taki metalowy na nóżce do ogrodu zdziałać. Ciekawe czy zdąży przed kolejną zimą... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, skąd ja to znam! dlatego ja już proszę o pomoc w ostateczności, po co się mamy oboje stresować :)

      Usuń
  10. no świetny Anuś:-) ale Ty wiesz na co czekam...hihi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem wiem - na początku przyszłego tygodnia wreszcie wystawię druciaki...no ale nie wiem czy to będzie TO, na co czekasz :)

      Usuń
  11. bardzo oryginalny oczywiście w jak najlepszym tego słowa znaczeniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudny! Aż miło popatrzeć, pieknie go zaaranżowałaś z tym fiołkiem:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco