• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

28 marca 2013

Powoli...

Bardzo powoli szykuję się do nadchodzących Świąt...dziś po południu po domu zaczną rozchodzić się zapachy...pasztet, pieczona biała kiełbasa...jutro przyjdzie pora na mazurki...

Jutro też zasiądziemy do malowania pisanek i strojenia koszyczka wielkanocnego z Matusią i Antkiem...

W tym roku nie przystrajam domu zbyt mocno. Małe akcenty świąteczne już są, dziś dołączyła do nich cudna kartka od Ateny - Anetki! Kochana bardzo dziękuję! Zakochałam się w tym motywie kiedy tylko pokazałaś go u siebie! A teraz mam i ja! Karteczka od razu powędrowała w ramkę i jest piękna ozdobą salonu...



Jeszcze tylko uwijemy gniazdko dla pisanek i przesadzimy do donic kupione kwiaty... Tak. zdecydowanie symbolem nadchodzących dni są dla mnie świeże kwiaty, nic tak pięknie nie symbolizuje Wielkiej Nocy i budzącego się życia jak one...





Moja mała córeczka przeżyła wczoraj swój pierwszy występ z tatusiem - zaśpiewała piosenkę na wielkanocnym przedstawieniu w przedszkolu, a akompaniował jej na gitarze właśnie M :) Ogromna duma mnie rozpiera! 
Kiedy tak na nich patrzyłam to czułam jakbym fruwała nad ziemią - chyba przeżywałam to bardziej niż oni :)

A w nagrodę wszystkie przedszkolne dzielne dzieciaki dostały ode mnie wiosenne babeczki!




Wracam Kochani do miłych obowiązków, a Wam życzę spokojnych przygotowań, bez nerwów, stresu i pospiechu!


  






Wasza Ana

27 komentarzy:

  1. Aniu gratuluję występu Twojej rodzinki!!! To cudowne uczucie mieć takie zdolniachy w domku. Pięknie, wiosennie i świątecznie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Och, nawet nie wiesz jak "urosłam" patrząc na nich :)

      Usuń
  2. Piękny wiosenny i świąteczny klimat:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcielo mi komentrza wiec pisze raz jeszcze :)
    Aniu pikene dekoracje, kwiaty tez sa u mnie na pierwszym miejscu.
    Gratuluje wystepow :)
    sciskam, zycze raz jeszcze udanych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - dekoracje to także Twój wkład - jeszcze raz ogromnie dziękuję za śliczną kartkę i przesyłam moc życzeń!

      Usuń
  4. Aniu ślicznie:) gratuluje debiutu córeczce:)))
    wspaniałe kwiaty u Was! Radosnych Świąt dla całej rodzinki:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję występu :) Jeszcze trochę i mnie też będą czekały takie niespodzianki! I takie plany świątecznych pyszności u Ciebie - a ja dopiero mam czas, żeby zacząć sprzątać :( Mam jednak nadzieję, że chociaż co-nieco uda i się domek przyozdobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - to zdecydowanie najpiękniejsze momenty dla każdej mamy :) Już zrobiłam pasztet, dziś zabieram się za mazurki...na pewno uda Ci sie ozdobić dom!

      Usuń
  6. Brawo dla "piosenkarki" ,a karteczka sliczna piękny ten motyw króliczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! A karteczka to dzieło naszej zdolnej Anetki!!

      Usuń
  7. Pięknie u Ciebie :) Kwiaty daja fantastyczny klimat - tez stawiam na nie tego roku (zwłaszcza, że za oknem zima)

    Gratuluje występu Córeczki i Męża :) tez pękałabym z dumy :D

    babeczki wyglądaja obłędnie- aż żal je jeśc :D


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę - kwiaty potrafią zdziałać cuda... zwłaszcza, gdy Wielki Piątek wita nas zamiecią śnieżną :(

      Po babeczkach zostały już tylko zdjęcia :)

      Usuń
  8. Pieknie u Ciebie!!!
    ja sie cieszę, bo jutro mam wolne i wreszcie coś w domu ogarnę...
    Spokojnych Świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie owocnego dnia i lśniącego domu! Radosnych Świąt!

      Usuń
  9. smakowite te wiosenne babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana i Tobie również składam moc życzeń!

      Usuń
  11. Podoba mi się określenie miły obowiązek, bardzo! Ociepliłaś te słowo:) zresztą efekty prac wielkanocnych widać, akcenty wiosny w kolorach. Dumna mamo, życzę tobie samych przyjemnych doznań. Pogodnych świąt Moja Droga p.s.u mnie zaśnieżony biały wielki piątek bleee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to samo! Prawdziwa zamieć śnieżna i kolejne parę centymetrów puchu...troszkę mnie to podłamało, ale nie dam się...trudno...z koszykiem do Kościoła pójdę w śniegowcach :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  12. romantyzm na pierwszy rzut oka:)piękne aranżacje i ta maszyna do pisania w tle..

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tam oj tam! Trzeba upiec :) Ja zabieram się za mazurki za chwilę i za chlebki do koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco