• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

29 marca 2013

...

Za oknem zamieć śnieżna, a w domu przygotowania do Wielkiej Nocy....

Bez wielu słów, dziś tylko obrazki ... 



Kolorowe pstrokate jajeczka zmieniły szaty na stonowane odcienie szarości i beżu... kilka wieczornym maźnięć markerem i już zdobią stół...
Ptaków nie ma, nie śpiewają za oknem, pochowały się zmarznięte czekając na lepsze cieplejsze dni...więc gniazdo im uwiłam i dodałam jajeczka ... cappucino ...






Jak Wasze przygotowania?

A może ktoś z Was dziś pości?

Miłego dnia!!!
Ana

32 komentarze:

  1. Jak tu coś szykować jak zamieć za oknem :( Ale za farbowanie jajek i chleb na jutro do święconki wypada się już zabrać... Ja poszczę, ale nie ekstremalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co robić, jak żyć? :) o tak, też idę piec chlebki do święconek...

      Usuń
  2. U nas również malowanie jajek odbywa się w iście śnieżnym tle z domieszką zimna:/
    Wesołych, słonecznych i spokojnych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest to aura sprzyjająca wielkanocnej radości :P

      Usuń
  3. hej, tu też zima na całego... W szufladzie biurka pieczywo ryżowe, przed biurkiem żywej duszy, a na ekranie monitora podróże bloggowe :) Cieszę się, że tu wpadłam, zazdroszczę takiego pięknego miejsca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zima zima...nie wiem co mam o tym myśleć...chyba marzę o wiośnie!

      Usuń
  4. Bardzo ładne, w moich kolorkach:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Święta w beżach i szarościach, blisko natury...to też mój świat :)

      Usuń
  5. Aniu piękne te jaja wielkanocne u Ciebie. Na śniadanie bułka z serem, na obiadek śledzik w śmietanie a na kolację będę wyjadać ciacho upieczone. Dobrych, spokojnych i zdrowych świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, fajny jadłospis...a ja nie kupiłam śledzika i żałuję, bo mam na niego ogromną ochotę!

      Usuń
  6. Pogoda zdecydowanie pomyliła święta ! :) Zdrowych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie!!! Już nasypało z 10 cm i nadal pada :(

      Usuń
  7. Wesołych Świat
    cudne jajeczka :) u mnie w lesie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! I Tobie także Radosnych Świąt i owocnych przygotowań :)

      Usuń
  8. ...bardzo podobają mi się te delikatne, subtelne...pisanki :)
    Aniu...spokojnych,zdrowych,ciepłych, rodzinnych.....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję! Tobie również zdrowych i radosnych Świąt...a to co napisałaś u siebie...DZIĘKUJĘ!!!!!

      Usuń
  9. Radosnych i spelnionych Swiat !
    U mnie zima na calego :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. esołych Kochana!!!!
      U nas też! Sypie od 10 godzin bez przerwy....

      Usuń
  10. Ciepłych ,radosnych Świąt życzę !
    Na pogodę strzeliłam focha i staram się nie widzieć śniegu za oknem.
    Uściski świąteczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi...pogoda za oknem ewidentnie śmieje nam się w twarz, ale co tam...przynajmniej jedne Święta będą białe :)
      Zdrowych i radosnych Świąt wielkiej Nocy - odpocznij kobieto-wulkanie trochę! :)

      Usuń
  11. Ja już prawie skończyłam, jeszcze podłoga do mycia i Święto. Teraz chwila przerwy bo właśnie siedzę sobie u fryzjera :)
    Wesołych Świąt Ci życzę Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti - ale masz tempo! Ja część wypieków zostawiam na jutro...i krojenie sałatki też :)

      Zdrowych i spokojnych Świąt!

      Usuń
  12. :)) jak ładnie :))) słonecznie, na przekór aurze... :)
    I właśnie też zaraz farbę na odrosty kładę ;)))
    Spokojnych i leniwych Świąt Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - bronię się "ręcyma i nogami" przed zimą, ale u nas sypie od niemal 10 godzin bez przerwy...ciężko o tym nie myśleć...tymczasem w domu pachnie mazurkiem, świeżo upieczonym chlebem....jest ciepło i przyjemnie...

      Usuń
    2. Ach, owocnego farbowania :)
      Tobie i całej rodzince Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

      Usuń
  13. Zdrowych i Pogodnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych ;) oraz mokrego dyngusa ! Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i Tobie również życzę Radosnych Świąt!

      Usuń
  14. Pięknie! Podziwiam...zamierzam od następnego roku pokazać dzieciom więcej tradycji, także tej dotyczącej postu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu wesołego alleluja, rodzinnej atmosfery i słoneczka:_)) Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych i radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogodnych i Radosnych Aniu, pozdr magda p.s.jajka na wypasie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco