• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 marca 2013

Uwielbiam!

Zawsze lubiłam muzykę jaką tworzył Muniek Staszczyk z TLove, towarzyszyła mi - nienachalnie - w wielu momentach, gdzieś w tle, w radiu...



Kiedy usłyszałam ten utwór wpadłam po same uszy i już wiem, że TA płyta MUSI znaleźć się w moim samochodzie!!!!
Muniek jak wino, z każdym dniem smakuje mi coraz bardziej... i lubię poznawać go w nowej odsłonie...



Takie moje świąteczne przesłanie dla Was!
Bo to piosenka - wbrew pozorom - z wielkim przesłaniem - zwłaszcza w okresie Wielkiego Postu, kiedy walczymy z naszymi małymi prywatnymi pokusami, demonami...nie dajcie się zwieść Lucy!

Dla czekających na świąteczne dekoracje...mały bonus - nowa odsłona świecznika :) W wersji eko.





Uwielbiam go za jego uniwersalność, a już niebawem - w mniejszej wersji - pojawi się w sklepiku...Jakiego koloru świecznik chcielibyście w waszych domach?



I mój Antoś - który swoim świergotem (a cemu? a cio to? dla la la la cego? ) umila mi każdy dzień (i choć świergot czasem zamienia się w bójkę w ptasim radiu to i tak kocham go nad życie:P).




Zmykam nastawić ciasto na bułeczki...dziś w planach malowanie i lakierowanie...a czego? 

O tym niebawem :)


22 komentarze:

  1. Super stroik, cudny klimacik sprawiłaś. Miłego malowania i lakierowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przerwa techniczna - trzeba zrobić obiad :) ale zaraz wracam do przyjemniejszych zajęć :)

      Usuń
  2. Aniu jajo jest świetne!:))) bardzo w moim guście i jak ładnie wygląda w tym świeczniku:))))
    Antoś jest przesłodki! buziaki dla niego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - no właśnie widziałam dziś u Ciebie szydełkowe kubraczki dla jajek :) Cudne!
      Antośka już wycałowałam, a teraz idę położyć łobuza spać :P

      Usuń
  3. Ja chciałabym bielony :) Chociaż ten jest bardzo ciekawy :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. STROIK SUPER !!!!MA SWÓJ UROK;-)))TWÓJ SYNUS MA NIESAMOWITE OCZĘTA;-)))POZDRAWIAM CIEPLUTKO.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Ja też uwielbiam Muńka!!!
    Świecznik rewelacja! Podoba mi się, tak jak napisałaś, ta jego uniwersalność... można go zaaranżować na wiele sposobów, po prostu super! Ja widziałabym go u siebie właśnie w czarnym kolorze :)
    A mały Antoś... przesłodki!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika - przybywa fanów Muńka :) I klasyki skandynawskiej także!

      Usuń
  6. Kiedyś, lata temu, po koncercie Muńka w naszym opolskim Okrąglaku, mój M po raz pierwszy do mnie zagadał... mimo, że znaliśmy się już wcześniej "wzrokowo" od dwóch lat... :)))
    Lubię i mam bardzo dużo miłych wspomnień z nim związanych, więc tym bardziej chętnie wracam. Też więc sobie do samochodu sprawię ;)
    Miłego dnia i lakierowania :))))
    pa**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no no...Aga! to można powiedzieć, że Muniek to taki Wasz swat :) ale fajnie! :)

      Usuń
  7. Oj i ja się nie mogę od tej piosenki uwolnić od pierwszego słyszenia. Niby prosty tekścik a tak wiele w nim treści. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są te świeczniki :) ale oczka Synka przebijają wszystko ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Zżera mnie ciekawość. Czekam na to pomalowane i polakierowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muzy posłuchałam...w oczęta popatrzyłam...;)
    W duszę wejrzałam...
    pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze posluchac tej plyty :) i super swiecznik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Swiecznik jest naprawde wielofunkcyjny, za kazdym razem moze sie diametralnie roznic. Ta wersja wielkanocna swietna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świecznik jest świetny! Faktycznie, dużo możliwości... Synek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na paluszkach na ten swiecznik.... oczywiście czarny:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco