• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

29 listopada 2012

3, 2, 1 ... START!

Zaczynamy:) Nareszcie...
Pierwsze świąteczne dekoracje pojawiły się w domu, a ja nadal intensywnie myslę nad wystrojem mojego Wymarzonego w tym roku...Czerwono jak w roku ubieglym? Bardzo, ale to bardzo kusząca jest wizja Świąt - EKO, w starym drewnie, bieli, kropli szlachetnej czerni i skrzącego srebra...może gdzieniegdzie kropelki czerwieni...może w kuchni.

Tymczasem w salonie powstała mała podbiegunowa wioska - i żeby nikt nie miał wątpliwości - podpisana:)
Kilka wyciętych przeze mnie ze starej dechy i postarzonych domków z uroczymi białymi dachami, bezlistne drzewo (w tej roli poroże), w tle polarna gwiazda i szyld dla zbłąkanych duszyczek...


Wioska podbiegunowa

Podobne szyldziki już jutro pojawią się w sklepie (a może nawet dziś wieczorem) - ten został przeze mnie nieco podniszczony - przy wierceniu otworu, więc zostawiłam go sobie...

Na stole w jadalni wciąż gości zwierzyna łowna w towarzystwie spatynowanych gwiazdek i bluszczu...Oj to była niebezpieczna robota:P






A jakie w tym roku będą Wasze Święta? Czerwień, złoto, srebro, biel?
I jak przygotowania do wielkiego debiutu adwentowych kalendarzy?




Pierwsza dostawa sklepikowa AnyTHING już lada moment - trwają ostatnie przygotowania (czyt. trwa mierzenie i spisywanie inwentarza). Będą akcenty świąteczne oczywiście, bo kilkoro z Was o nie pytało:)
Dodawac domki?

Buziaki ostatniolistopadowe i do roboty:)


45 komentarzy:

  1. Aniu u mnie w tym roku będa pastele - inspiracje możesz obejrzećna moim blogu, a wkrótce będe zamieszczać kupne i własnoręczne ozdoby. Wieniec adwentowy też już gotowy i pięknie się prezentuje - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/2012/11/moj-wieniec-adwentowy.html
    tzn.mi się podoba :-). pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi - cudowne inspiracje pokazałaś - niewierygodne jak pastele mogą wpasować się do Tych Świąt:)

      Usuń
  2. Aniu, szyldziki przepiekne, bardzo ciekawe zdjecia!
    Swiatecznie juz sie robi i ja tego baaardzo lubie:)
    U nas w tym roku jak zawsze - troche starego, troche nowego, B&W, drewno, postarzone srebro i zielen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko - już podziwiałam zaczątek Twoich dekoracji na blogu - cudne!!! Och - czyli będzie podobnie jak w moich planach - będę podgladać i czerpać inpiracje!

      Usuń
  3. Cudowne:) Naprawdę piękne i klimatyczne rzeczy tworzysz:) Ja w tym roku postawię na odrobinę czerwieni, trochę bieli i srebra ale jak zwykle wszystko "wyjdzie w praniu";) Uwielbiam ten świąteczny rozgardiasz, te wszystkie dodatki, szykowanie, planowanie, najpiękniejszy okres w roku przed nami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! Ja też to kocham...zawsze potarzam, że to najpiękniejszy czas w roku, całe szykowanie, strojenie domu...maiczny czas:)

      Usuń
  4. Pieknie i bardzo inspirująco.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne dekoracje, podoba mi sie to polaczenie drewna i tabliczka super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bree:) Niebawem mala seria domków w sklepiku:)

      Usuń
  6. Bardzo fajne:))) Domki jak najbardziej ;)
    ściski czwartkowe**

    OdpowiedzUsuń
  7. Anus...wlasnie nadrabiam zaleglosci:)...a troszke tego sie uzbieralo:)!
    ...ale tutaj to czysta przyjemnosc:)!!!!
    cudne detale...jak zawsze!!!!!
    doczytuje reszte.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bestysiu witaj:) Jak tam przygotowania we Francji??:)

      Usuń
  8. świetne dekoracje :) u nas tez pomału zaczyna się coś dziać :) pozdrawiam Cie słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wioska jest cudowna. Też bym chciała sobie taką stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W przyszłym tygodniu wstawię podobna do sklepiku...:)

      Usuń
  10. Oj Aniu, czekam na anythink z zapartym tchem!
    na pewno napiszę kilka słów na blogu, jak juz wystartujesz na dobre :)

    w jakiej części Polski mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, już wystartowałam:) Pierwsze koty za płoty - o tutaj www.ana-anything.blogspot.com
      Teraz będzie pierwsza dostawa, bo część rzeczy już udało mi się sprzedać, a część jeszcze "się robi:) I zapraszam na CANDY!!!!!

      Usuń
    2. A moje "terytorium" to Zachodniopomorskie - okolice Szczecina:)

      Usuń
    3. a ja jak zwykle w tyle!
      wybacz :)

      pytam o miejsce, bo wiem, że pięknie mieszkasz, a podczas mojej najbliższej wizyty w PL, chciałabym porobić zdjęcia wnętrz- dla praktyki.
      ja niestety całą rodzinę mam na południu pl.

      Usuń
    4. Foxy, gdybyś przypadkiem trafiła w moje strony - to zapraszam:)

      Usuń
  11. Pięknie. Ja od kilku dni brzęczę nad uchem dla męża, żeby mi wyciął takie gwiazdki. Ty zrobiłaś sobie sama, może i racja, może i ja tak zrobię...
    U Ciebie już jest bardzo pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuszka - wycinaj:) Nie jest to łatwa robota - zwłaszcza jak się ma tylko zwykłą wyrzynarkę zamiast tej włosowej precyzyjnej...ale wszystko mozna zrobić:)

      Usuń
  12. Też już zaczęłam ! nie mogłam się już doczekać ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już czas na przygotowania:) Ja znow pewnie spóźnię się z nastawieniem piernika:P

      Usuń
  13. ciekawe pomysły u Ciebie na święta :) może i ja cos takiego podpatrzę u Ciebie? :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpatruj ile tylko chcesz:) cieszę sie, że mogę zainspirować

      Usuń
  14. świetne dekoracje ! A przede wszystkim naturalne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak swiatecznie juz u Ciebie, musze chyba wziac sie za dekoracje:) Gwiazdy swietne!!!! Mam calkiem podobna :)
    Moje swieta beda w kolorze starego srebra, bieli i zieleni swierku.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - pięknie zapowiadają się Twoje
      Święta!

      Usuń
  16. Gwiazdki rewelacja!!!a o obrusie to już nawet nie wspomnę - CUDO!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takimi przedmiotami mogłabym mieszkać cały czas;) moje święta będą oczywiście pt: Czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm...myślę, że domki zostaną na cały rok:) Gwiazda już od roku stoi też na komodzie:) Tylko szyld zniknie i pojawi się za rok

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się szyldzik. U mnie w tym roku białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu sobie nucę...I'm dreaming of a white Christmas....:) A za oknem właśnie pada snieg:)

      Usuń
  19. Aniu śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu , nadrobiłam zaległości u Ciebie i nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć powodzenia!
    Do nowego miejsca będę z przyjemną zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ana dekoracje super i w moim stylu :D Uwielbiam naturalne upiększacze :D Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Wam się podobają moje wymysły:) Ja też kocham drewno, to bardzo wdzięczny materiał...

      Usuń
  23. Jakie piękne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco