• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

26 listopada 2012

Zawsze black & white

Juz juz, tuż tuż...ostatni kąt mojej pracowni prawie prawie skończony, jeszcze dużo porządków, ostatnie prace z wiertarką, tudzież wkrętarką (Kochanie, ja wiem, że bez Ciebie to by się nie udało:) ), a potem układanie, segregowanie, opisywanie.



I jak w tytule - dużo będzie tu bieli przeplatanej czernią i drewnem, a 90% z tego to czysty recycling:). Ach, to zabrzmi potwornie nieskromnie, ale dumna jestem ogromnie z tego, jak zmienił sie ten pokój. a jeszcze większą duma napawa mnie fakt, że wszystkie prace wykonaliśmy sami! Cięłam, szlifowałam, wyrzynałam, malowałam, lakierowałam, przykręcałam, M służył zawsze pomocną dłonią (wyposażoną w wiertarko-wkrętarkę rzecz jasna!).


Stara drewniana puszka po kawie

Jeszcze ostatnie szlify i pozostanie czysta przyjemność pracy...(hm...to jeszcze przydalby sie remont garażu:P)...

Mała "zajawka" zmian w kącie biurowo-komputerowym....
Nawet kartka pozostała z malowania zawiasów wpasowała sie idealnie w styl i wisi nad biurkiem:)




I kilka rzeczy STĄD, które chętnie przygarnęłabym do domu :)



Lampa White Light SOTTO LUCE, stół Manchester, Komoda White Maps SELETTI, Lampa Luce Arancione, Zeastaw Glencheck MAXWELL & WILLIAMS


Miłego tygodnia Kochani, a już w tym tygodniu sklepikowa dostawa!!!:)



24 komentarze:

  1. Gratuluję, bo na pewno wiele pracy Was to kosztowało, a cudeńka w sklepiku świetne:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pracy było wiele, bo malowałam wszystkie meble, ale satysfakcja jest bezcenna:) Zwłaszcza, że stare meble wyorzstałam ponownie:)

      wieczorkiem zaglądnę do Ciebie na pewno:) dziękuję za zaproszenie!

      Usuń
  2. Zapowiada sie ciekawie. Czekam na pełną odsłonę.
    Pozdrawiam :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu chciałam bardzo podziękować za przesyłkę od Ciebie. Koszyk jest świetny. Już rozgościły się w nim orzeszki. Masz świetne etykiety i papier "firmowy". Podziwiam za profesjonalizm w każdym calu. No i do tego ta Twoja pracownia!!! Jestem ciekawa jak wygląda całość. Czekam na dostawę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwiu OGROMNIE się cieszę, że przesyłka już dotarła i podoba się nowej właścicielce!:) Sprawiłaś mi tym komentarzem niewyobrażalną przyjemność:) dziękuję:* To dla Was się staram:)

      Usuń
  4. hej Aniu no no no gratuluję przeobrażania swojego kącika :)
    na pewno będzie wyglądał uroczo:)))
    pozdrawiam cieplutko i powodzenia ze sklepikiem! :)
    urocze rzeczy tam masz]
    dobrego tygodnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję i WZAJEMNIE:) niech to będzie udany tydzień:)

      Usuń
  5. też czekam na pełną odsłonę:) gratuluję miejsca do pracy- bo jeśli ono jest fajne to i rzeczy piękne powstają- jesteś tego najlepszym przykładem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! To fakt - w wymarzonej pracowni pomysły rodzą się same, aż za wiele ich, żeby wszystkie zrealizować!:)

      Usuń
  6. piękne wnętrza Twojego domku!!! Obserwuje blog już od dawna i tez postanowiłam tu zaistnieć :) Zazdroszczę tarasu, jest piękny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo się cieszę, że się ujawniłaś:)

      Usuń
  7. nic nie wynika z tej zajawki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś takiego:) To zupełnie podobnie jak z anonimowego komentarza:)

      Usuń
  8. Ja tez sie ciesze, fajnie sie zapowiada:) Zdjecia No. 1! Ciekawa jestem odslony :)
    Sciskam, Aniu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, dziś nadal wiercimy:) jak zwykle zapeszyłam i się przeciąga:) ale już bliżej celu:)

      Usuń
  9. Ależ smaku narobiłaś, teraz to już zupełnie nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam zniecierpliwiona na fotki pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za taką ciężką pracę nad pracownią. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu zapowiada sie cudowna pracownia, czekam na dalsze foty :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Prze Pani zdjęcia mistrzowskie, BRAWO!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco