• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 października 2012

Na warsztacie...



Mój mały warsztat nadal w trakcie remontu - tym razem kąt komputerowy przechodzi metamorfozę, malowanie, wieszanie, przymierzanie...staram się w wolnym czasie uszyć, wyszydełkować, pomalować czy wydziergać parę gadżetów do mojego mini-sklepiku, który nadal nie doczekał się premiery...praca wre....więc wracam do niej, a dla Was mała migawka i zapowiedź:)





  Miłego dnia!!! Jeszcze tylko dwa dni i weeeeeekend!!!:)

22 komentarze:

  1. Ciekawie si zapowiada :)
    pozdrawiam
    Agę

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zapowiedzi bardzo w moim guście ... :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, mobilizujecue! Oby to nie była klapa:P

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo migawki swiene, więc czekam!! będzie świetnie na bank! bardza fajny banerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj, wiedziałam, że bannerek i migawki w "Twoim" stylu - teraz i ja wpadłam w tonację B&W:)

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie... Otwieraj szybko ten sklepik!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki-doki:) Chciałabym JUŻ, ale jeszcze trzeba zrobić sesję i dokończyć kilka pierwszych rzeczy, żeby było z czym wystartować:)

      Usuń
  6. Ja tez już się wiercę z niecierpliwością na ten Twój sklepik i fotki z warsztatu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca wre, to widać!!! czekam na więcej:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś przerwa i dwie godziny spędzone na spacerze po lesie:)

      Usuń
  8. Ania - a kiedy premiera??? Jakieś cudne włóczkowowarkoczowe twory tam widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ucze sie powoli dziergania,mam nadzieje ze cos tam zalapie :)
    Czekam z niecierpliwoscia na otwarcie, u mnie podobnie :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia śliczne, zapowiedź ciekawa, czekam z niecierpliwością na otwarcie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ale śliczny kolaż! nawet nie wiesz jak jestem ciekawa Twojego sklepiku no i nowego kącika:)))
    ale wydziergałaś cuda...
    i te drewniane guziki jakie urokliwe:)
    dobre podejście - 2 dni i mamy weekend:) super!
    a tymczasem miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego Aniu:)
      Trochę się denerwuję, bo to będzie na prawdę mini-sklepik, nic wielkiego...czuję się jak przed egzaminem:)

      Usuń
  12. Pięknie tu u Ciebie! Pozdrawiam serdecznie i również z niecierpliwością czekam na weekend :) I czekam na sklepik! Mini czy maxi nie ważne, będzie z pewnością miał to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu zycze powodzenia w realizacji wymarzonego projektu:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco