• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

11 września 2012

Zmiana kodu...



"Dziwna planeta i dziwni na niej ludzie.

Ulegają czasowi, ale nie chcą go uznać.

Mają sposoby, żeby swój sprzeciw wyrazić (...)"

                                        Wisława Szymborska, "Ludzie na moście"



  Juz nie zaśpiewam "ja mam dwadzieścia lat, ty masz dwadzieścia lat, przed nami siódme niebo..."   Po cichutku, z lekkim niedowierzaniem i oszołomieniem ukończyłam wczoraj trzydziesty rok życia...na prawdę? Tak szybko? Kiedy minęło te trzydzieści lat? Troszkę mi smutno i jakby nieswojo, ale też jestem podekscytowana tym, co przyniosą kolejne lata...    




  Podobno życie kobiety zaczyna się po trzydziestce?? W takim razie powinnam raczej myśleć, że najlepsze dopiero przede mną? :)    




  Bilans ostatnich lat jest na pewno dodatni, jestem spełnioną Mamą, Żoną i Panią Domu. Myślę, że czas otworzyć nowy rozdział i zacząć spełniać się także zawodowo i mam nadzieję, że to będzie piękna i pełna pozytywnych wrażeń dekada mojego życia:)  




  Zaczęło się pięknie, bukietem trzydziestu przepięknych róż od M i cudnym cynowym kompletem kawowym...Po raz kolejny okazało się, że mój mąż - choc czasem mam wrażenie, że puszcza moje "plaplanie" mimo uszu - to jednak słucha uważnie...opowiadałam mu przecież o sklepiku Kasi i jej cudnych wiankach i nowej cynowej serii...czytał przecież artykuł we wnętrzarskiej gazetce o Kasinej pasji i wiankoterapii...i proszę! To właśnie TAKI prezent urodzinowo-rocznicowy trafił do mnie wraz z cudnym serduchowym wiankiem, ktory zawisł już na kominku...   Tak tak, urodzinowo-rocznicowy bo w niedzielę świętowaliśmy także szóstą rocznicę naszego ślubu:)  




  A teraz odrobinkę prywaty:)   Bardzo bardzo dziękuję wszystkim za życzenia, ukochanym rodzicom i sostrze za te nasze wspólne trzydzieści lat i mężowi za wspólne dziewięć lat... Za to, że dzięki Wam jestem taka jaka jestem, że pozwoliliście mi się realizować, spełniać, że zachęcacie mnie do podejmowania wyzwań i wspieracie w trudnych momentach! Wspaniale jest wiedzieć, że ZAWSZE jesteście przy mnie  
DZIĘKUJĘ:*
 
Wasza Ana  

 

46 komentarzy:

  1. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i rocznicy. Piękne prezenty dostałaś.
    Mnie zmiana kodu czeka za rok.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izula - w takim razie świętuj ten przełomowy rok i ciesz się dwójeczką:) A potem dołączysz do nas - ryczących trzydziestek, hihihi...:)

      Usuń
  2. wszystkiego najlepszego...a dalsze lata tylko lepsze tak było u mnie dopiero po 40- stce zaczęłam żyć ,rozwijać się duchowo,realizować w pełni swoje pasje,poznałam prawdziwą miłość/tak myślę/i oby tak dalej...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam potwierdzenie, że to dopiero początek:) Buźka:*

      Usuń
  3. No, wszystkiego najlepszego!
    Patrz, i jeszcze wygrałaś konkurs na Apetycznym Wnętrzu:
    http://apetycznewnetrze.blogspot.com/2012/09/wyniki-konkursu.html#more
    gratuluję :)
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!!! To ZNAK:) Oby dobra passa trwała następną dekadę:)

      Usuń
  4. wszystkiego najlepszego :) no i gratuluję wygranej :D teraz czekają Cię kolejne cudowne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,
    wszystkiego najlepszego, każda następna dziesiątaka będzie tylko lepsza
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bozinko jaka Ty młodziutka jesteś :) Wszystkiego na :**







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, dziękuje?? Młodziutka...duchem na pewno - tam nadal mam 21:)

      Usuń
  7. Jak bedziecie obchodzic 26 rocznice slubu to wtedy przestanie sluchac twojej paplaniny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja licze na to, że nie:) Moi rodzice będą wkrótce obchodzić 36 rocznicę ślubu i nadal słuchają siebie nawzajem i uwielbiają spełniać nawzajem swoje marzenia...mam nadzieję, że tak samo będzie u nas...

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Ja za parę miesięcy wchodzę w ten magiczny czas:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcia - to naciesz się Kochana tą dwójeczką - a w następną dekadę życia wejdź z uśmiechem:)

      Usuń
  9. Kochana 100 lat! zmiana kodu 3 z przodu , będzie jeszcze lepiej ;) ja za rok będę mogła zaśpiewać 40 lat minęło jak jeden dzień... a wcale tego nie czuję hihihihi kwiaty i prezent cudne !
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu wszystkiego dobrego z obu tych okazji.
    Ja jestem pewna ze po trzydziestce bedzie jeszcze piekniej :)
    Wspanialy komplet kawowy, a roze maja niesamowity kolor.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, tak! róże są kremowo-lawendowo-fioletowe...IDEALNE:)

      Usuń
  11. kochana za kilak miesiecy jak ja zapomnisz o tej 30 :PPP a jak ja przezywałam hehehe

    ale wszystkiego najlepszego i dobrego :)!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego naj z okazji urodzin :) proszę o kontakt mail'owy w sprawie konkursu :) apetycznewnetrza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co najlepsze !!!- z okazji urodzin.
    I kolejnych pięknych lat w miłości - z okazji rocznicy.

    U mnie też niedawno zmienił się kod :D tyle że właśnie na Twoją pożegananą dwójkę :>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, młodziutka jesteś!! Wyciśnij te 10 lat jak cytrynkę - w tym czasie chyba najwięcej się dzieje, niech dzieje się samo dobre:)

      Usuń
  14. Szkoda że te cyferk itak się zmieniają. Trochę szkoda....Czy coś poza tym się zmienia? Czujesz się na te lata które masz? Sam wewnętrznie czuję się na dwadzieściaparę....

    Wszystkiego najlepszego- zdrowia, szczęścia i pieniędzy ;)
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! to jest pytanie! Czuję się cały czas jabym dopiero co skończyła moje magiczne 21:) (to moja szczęsliwa liczba od zawsze i faktycznie, to był dla mnie bardzo szczęsliwy 21 rok życia)..I chyba właśnie dlatego ciężko mi jest przestawić się na oficjalną trójkę z przodu:)

      Usuń
  15. Najlepszego w tą piękną rocznicę:)
    ja mam jeszcze 4 lata, ale czuję że już bliżej niż dalej. życzę Tobie, aby właśnie było tak jak piszesz, bo po 30ce kobieta odżywa! samych sukcesów na tle zawodowym, ale i dalszych w domku:)
    piękne zdjęcia no i ten bukiet... musi wspaniale pachnieć:*
    trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pachnię obłędnie! I tak sobie myslę, że zamaiast suszyć cały bukiet na pamiątkę to ususzę same płatki i będę trzymać w sypialni:)

      Usuń
  16. mamy tyle lat na ile się czujemy. Ja jestem już bliżej 40-tki, ale w sercu mam dalej mniej. Nie czuję na sobie tylu lat. Aniu wszystkiego naj naj. Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się będę trzymać:) W takim razie ja ma 21 forever:)

      Usuń
  17. Aniu, równolatko!
    Ostatnio ktoś mi powiedział ,że 30-tak to dla kobiety najpiękniejszy czas. Jesteśmy jeszcze młode, ale dzięki bagażowi doświadczeń popełniamy mniej błędów -to się chyba nazywa mądrość życiowa ;)

    Sto lat Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałyscie mnie, skoro czuję się nia 21 to co się będę metryką przejmować, nie??:) A bagaż doświuadczen i owszem - nazbierał sie całkiem pokaźny...masz rację:) Fajnie jest mieć nadal 21 i wiedzieć więcej:)

      Usuń
  18. Ania - jeszcze raz serdeczne życzenia dla Ciebie Kobieto 3o-letnia! :)
    W niedzielę święto dyni nad miedwiem - jedzieeeeeeesz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci oj dzięki:) Oczywiście, że jadę!!!!!:) widzimy się?

      Usuń
    2. No jasneee! To zdzwonimy się, co?? O której planujecie jechać? Marzę o dyniach Baby Boo - ciekawe czy będą :)

      Usuń
  19. Aniu ojej no cóż mam nadzieję, że wybaczysz mi to, że jak zwykle wpadam spóźniona. Kochana życzę ci aby kolejne lata otwierały przed Tobą nowe jeszcze nieznane możliwości. By pełne były magii, swoistego uroku , radości w każdej sekundzie i miłości na każdy dzień. A Ty niezależnie od płynących dni bądź ciągle tą samą Anią, naszą Anią;-))))moc urodzinowych uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ogromnie dziękuję Ci za tyle ciepłych słów i życzeń:*

      Usuń
  20. Aniu :)))
    spóźnione, ale bardzo bardzo serdeczne życzenia Ci przesyłam :))
    i znalazłam tai oto zabawny wierszyk ;)

    Do trzydziestki- ważna rzecz- trzeba parę rzeczy mieć!
    Trochę zwiedzić, coś tam zdobyć, aby życie to osłodzić:
    1- zwiedzić New York
    2- Rzym
    3- i Pragę
    4- zdobyć w życiu równowagę
    5- uwieść męża wspaniałego
    6- mieć miłość, serce jego
    7- na paluszku brylant nosić
    8- na wesele swe zaprosić!
    Do trzydziestki ważna rzecz
    9- trzeba dobrą szkołę mieć
    10- zdobyć dyplom i uznanie
    11- i zarobić na mieszkanie
    12- mieszkać z pieskiem albo kotem
    13- i mieć relaks co sobotę
    14- dobrą furę sobie kupić
    15- pić tak, aby się nie upić
    16- pływać w morzu
    17- przejść przez góry
    18- i raz w roku-na Mazury
    19- trzeba matką chrzestną zostać
    20- trzeba sobą wciąż pozostać
    21- umieć sobie w oczy spojrzeć
    22- to co w ważne umieć dojrzeć
    23- żyć na swoim-nie na kredyt,
    24- nie napytać sobie biedy:
    mijać sądy i szpitale
    Nie zaglądać do nich wcale
    25- tysiąc książek już przeczytać
    26- wiedzieć tyle by mniej pytać
    27- biznes własny już założyć,
    By z procentów sobie pożyć!
    28- kupić trzeba dzieło sztuki
    By nie stronić od nauki.
    29- komplementów zdobyć setki
    To jest ważne dla kobietki!
    A trzydzieste: w te okrągłe urodziny
    Spędzić czas bez smutnej miny, nie mieć zmartwień,
    Lecz rodzinę, co odgoni smutną minę.
    Wtulić w męża się ramiona- niech 30stka zniesławiona
    Z krociem róż się już kojarzy, fajerwerkiem jasnym jarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mogę być chyba zadowolona, bo wprawdzie nie wszystkie - ale wiele punktów mogę odhaczyć:) Najgorzej to będzie z tym domem na kredyt:P

      Usuń
  21. Aniu!
    Pięknie wkraczasz w kolejną dziesiątkę, więc życzę Ci równie pięknych lat. Pamiętam tą przełomową chwilę i też mi było trochę smutno, teraz wydaje mi się to zupełnie niedorzeczne. Najpiękniejsze chwile przeżyłam właśnie po trzydziestce :) i cieszę się że jeszcze przede mną 6 lat do następnej okrągłej daty. Pięknego życia po trzydziestce Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję!!! Niech się spełnia nam obu i wszystkim trzydziechom:)

      Usuń
  22. Aniu taki mąż to skarb:)))))))))))Piękny ten komplecik cynowy:)))

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco