• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

14 września 2012

Nowożeńcy na BIS:)

Tak tak Kochani -to już kolejne ręczniczki dla Nowożeńców, które wykonałam po raz pierwszy - nie jako prezent ode mnie, a na zamówienie, które dostałam od przemiłej - bardzo zakręconej ogrodowo - Sylwii:).

Miało być retro, słodko, pastelowo, koronkowo...więc było!





Miałam ogromną tremę - po raz kolejny - wysyłając gotowy prezent. Na szczęście Syla rozwiała moje wątpliwości i komplecik bardzo jej się spodobał..a do tego telepatycznie porozumiałyśmy się w sprawie małego dodatku - kartki z życzeniami dla Młodej Pary...Sylwia pomyślała, że to byłoby dopełnienie całości, ja pomyślałam to samo i zrobiłam szybciutko skromna kartę...I była miła niespodzianka:)






Niespodziankę w wersji mini - sprawiłam też samej Sylwii  - w postaci lawendowej zawieszki i monogramem. Mam nadzieję, że otoczy lawendowym zapachem całą garderobę:)




Po raz pierwszy podpisałam moje dzieło swoim własnym logo...wymarzył mi się malutki wirtualny sklepik, w którym mogłabym dzielić się z Wami moimi wytworami, rzeczami upolowanymi na targach staroci, w "szpermarketach", przerobionymi i odnowionymi przeze mnie...powolutku powolutku marzenia nabierają realnych kształtów i już niebawem pierwsze przedmioty pojawią się "na półkach" mojego wymarzonego sklepiku...ale ciiii.....o tym niebawem...:)



Tymczasem udam się pod cieplutki kocyk, bo choć pracy w domu i na ogrodzie mnóstwo to choróbsko mnie pokonało, podobnie jak mojego Antosia, który po 7 dniach kariery żłobkowicza - kiedy już już było prawie super i płacze zniknęły - złapał anginę:( I teraz oboje siedzimy w domku i wygrzewamy kości...

Byle do wiosny:)

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym sklepikiem. Już się nie mogę doczekać. Zdrowiejcie kochani pod ta kołderką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia przede wszystkim , a ręczniki super !
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje reczniczki sa piekne. Jestem ciekawa co nam zaoferujesz w sklepiku. Mnie najbardziej interesuja Twoje haftowane rekodziela :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo chętnie posłucham Waszych propozycji:)

      Usuń
  4. wspaniałe te ręczniczki i sklepik będzie! hurrraaaaaa!:)))
    no już cichutko jestem:)
    ja też przeziębienie złapałam więc weekend zapowiada się pod kołdrą
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu naprawdę śliczne ręczniki. Znów nadszedł czas zmiennej pogody raz zimno raz ciepło i choroba gotowa. W żłobku niestety o infekcję nie trudno. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania - a czy Twory drutowe będą????? Taka np poszewka na poduszkę na drutach z warkoczem? Marzy mi się... :)
    Piękne rzeczy tworzysz - poka to LOGO!!!
    Nas też coś bierze, ale mam nadzieję, ze się nie damy :/
    To co z niedzielą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, pomyslimy i nad drutami:) Sezon zimowy się zbliża, będzie więcej robótek:)
      Z Dynią nie wiem jeszcze, na pewno nie pójdziemy wszyscy - Antoś musi swoje w domu odsiedzieć, angina to nie przelewki...jeśli M wróci z delegacji do niedzieli to wtedy może uda mi się urwać z Tuśką na dwie godzinki:)
      Zdrowiejcie!!

      Usuń
  7. No pięknie!!! Ja jakoś do wyszywania nie mam smykałki:(
    Zdrowia życzę:) ja też jakaś wymarznięta jestem... ehh ta pogoda.
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Kanmilko, pogoda nas nie rozpieszcza:) U nas od wczoraj potężny wiatr...

      Usuń
  8. Jak slicznie na pastelowo! Aniu reczniki sa poprostu boskie:)
    Zycze szybkiej realizacji planow :)
    milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anetko - (nie)dziękuję, żeby nie zapeszyć:) A i tak daleko mi do Twoich ręczników i haftów:)

      Usuń
  9. Przypatruję się Twojemu pomysłowi na ręczniki - przyszyłaś taśmę z wykonanym haftem, a na brzegu bawełnianą koronkę, czy tak? Życzę zdrowia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Rewelacyjny pomysł na prezent! No a karteczka prześliczna :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco