• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

31 marca 2012

PS. po raz trzeci:)

"Nadejszla wiekopomna chwila..."



Moi drodzy, wprawdzie do Świąt Wielkiej Nocy jeszcze tydzień, ale ja już dziś podaruję pierwszego zajączka:) Bardzo miło mi ogłosić dziś wyniki wspólnej zabawy z IKEĄ.

Napisaliście 32 komentarze pod konkursowym postem, oddaliście w nich 29 głosów na ulubione aranżacje stolika w moim domu.




Wygrała aranżacja numer 3, również moja ulubiona, czyli PRACOWNIA:)



Zebrała 16 Waszych głosów, 8 osób wybrało stolik w wersji łazienkowej, a 5 osobom spodobał się stolik w roli herbarium.

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze i podzielenie się ze mną swoimi odczuciami dotyczącymi Ikei i jej produktów.

I najważniejsze!
Bon na zakupy w Ikei powędruje do...Agi z bloga



"Ja jestem za 1 :D ,delikatna aranżacja- stolik wydaje się tu niezbędny, ważny, jakby powstały z fugi kafelek- wszystkie pomyły fajne, ale ten jest nietuzinkowy. Pozdrawiam!"

Gratuluję i bardzo dziękuję Wam za wspólną zabawę!






15 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Agi;) miłego weekendu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne butle! i ślicznego porcelanowego królika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola - butle są mojego tatusia - wyszperałam w piwnicy:) A zające upolowalam rok temu w ...Lidlu:)

      Usuń
  3. Gratuluję mojej imienniczce:)

    Aniu, piękne dekoracje świąteczne. To pewnie dopiero wstęp, co?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, w tym roku nie szleję z dekoracjami...za mało czasu za dużo większej roboty - pracownia nadal powstaje, do tego ogród...będzie więc delikatnie i w dużej części wykorzystam zeszłoroczne ozdoby:)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej :) I dziękuję za fajną zabawę :D Dekoracje piękne, takie subtelne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, subtelne ozdoby:-)pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ana ... dawno mnie tu nie było ... i bardzo żałuję bo pięknie i pastelowo :) każda z aranżacji miała coś w sobie :) dobrze, że nie muszę wybierać :))) ... pozdrawiam cieplutko i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstancja ja caly czas czekam na Twoje bnowe posty:) I zapraszam częściej:)

      Usuń
  7. no ten syfon jest cudny!! troszkę Ci zazdroszczę... Fajnie, że czasem rodzice lub dziadkowie przechowują takie różne różności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu. Gratuluję aranżacji proszę o maila z adresikiem, abym mogła przekazać organizatorom, a Ty zaszaleć na zakupach.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mabi, mam to szczęście, że mój tatuś też ma naturę zbieracza...tyle skarbów jeszcze ma:)

      Usuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    ale syfon superaśny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Aniu :), ale niespodzianka, tym bardziej, że jakoś przeoczyłam fakt nagrody w głosowaniu na aranżację :D Dziękuję, dziękuję, bardzo się cieszę :):)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco