• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 marca 2012

Wiosna...


...cieplejszy wieje wiatr...







Kwiatki, bratki i stokrotki...










Sezon ogrodowy oficjalnie rozpoczęty, ręce ubabrane w ziemi, szlifierka znęca się nad ogrodowymi meblami...
Doba skróciła się do absolutnego minimum, powinnam zacząć sypiać 3 godziny, żeby zrealizować plany...też tak macie????

Pomiędzy większymi pracami  znalazła się chwilka na przerobienie zbieraniny donic...



   
 Koszyk czeka jeszcze na dostawę kwiatków:)




Uciekam do pracy... a Wam Kochani przypominam o konkursie z IKEĄ:)




I pamiętam o obiecanej migawce z sesji:) Poprawię się, obiecuję:)

MIŁEGO DNIA!!!!!

21 komentarzy:

  1. Kwiaty cudowne...metamorfoza donic mega udana;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ale slicznie wgląda Wasz taras skąpany w tych wiosennych kwiatach..bardzo lubię to połączenie wiosennych stokrotek i wikliny w odcieniu szarości.
    Działaj i upiększaj swoje otoczenie na wiosnę.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Donice się świetnie teraz prezentują i te stokrotki cudo :) świetne wiosenne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Anius ja widze, ze mam braki, jeszcze nic nie posadzilam!!! U Ciebie juz slicznie wiosennie! a przerobki super! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. jej Aniu,ale ślicznie u Ciebie. Kwiatuszki i ta skrzyneczka pobielona. Cuda!!!!! a j przyznam bez bicia,że moje kwiatki stoją i czekają aż ktoś je łaskawie posadzi,ale wciąż mi wora z ziemią brak,a tyłka nie chce się podnieść,aby pojechać kupić :(
    :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwieciłaś. Widzę, że mam zaległości ale wciąż boję się, że kwiatki zmarzną na tarasie. Metamorfoza donic i koszyka bardzo fajna - zdecydowanie lepiej im w nowej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie rozpoczęłaś wiosnę, pobielone koszyki i donice wspaniale wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna wiklina u Ciebie:) I te kwiaty:) u mnie jeszcze nic nie ruszone w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ kwiatkowo juz u Ciebie Anula!!!
    Cudnie!!!

    Zaszalałaś !!:)
    U mnie dwa hiacynty w szkiełku i to w domu...balkon czeka na kolory dopiero!!!
    Aż mi sie zachciało!!:)

    Pozdrawiam wiosennie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wyszły te donice! aż mnie naszła ochota na sadzenie! szaleństwo normalnie ;)
    piękne te kwiatki jak stokrotki tylko że bordowe (przepraszam, nie wiem jak się nazywają ;P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wiosennie już u Ciebie, chyba też muszę się zabrać w końcu za balkon :)Nowe wcielenie donic bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu wszelakie donice pieknie odmalowalas, teraz podobaja mi sie baaardzo! Fajna jest ta drewniana z uchwytem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie przerobione donice :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ...ale tu wiosna! Pięknie wyglądają te donice Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Metamorfoza donic ...REWELACJA!!! Oj tak! sezon ogrodowy oficjalnie rozpoczęty!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. normalnie mam przez Ciebie doniczkowy odlot

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kwiaty :)
    Moje też już kwitną.
    Zapraszam do siebie na bloga. Niedługo konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak już wiosna ja dzisiaj tez zakupiłam ziemie i pierwsze kwiatki jutro porządki na balkonie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te skrzynki i koszyki :) Przede mną dopiero powolne szykowanie balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te Twoje skrzyneczki i donice Aniu. Czy możesz mi zdradzić jak je stworzyłaś? Ja kupiłam bejcę białą w ikea, ale nie daje takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorotko, bajcuje surowe oczyszczone drewno mieszaniną bejc - orzech, palisander, jasny dąb, ciemny rustykalny dąb (metodą prob i blędów), szczotkuję, wcieram białą farbę na koniec:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco