• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

3 kwietnia 2012

Święta? Naturalnie!

W minionym roku moje swięta były pastelowe, pelne kolorów...dziś widzę je troszkę inaczej...nie zabraknie w nich rozmytych pasteli, błękitu, różu, ale też wracam do natury, koloru jajek, słomy, wiekowego drewna...



Z tej okazji powstała naprędce skrzynka na jajka, którą mój szanowny Małżonek ochrzcił skrzynką na myszy:) Tylko drewno, hodowlana siatka i parę gwoździ...ozdoba dość surowa, zdaję obie sprawę, że niewielu przypadnie do gustu, ale mnie podoba się bardzo i wiem, że będzie służyć mi cały rok:)

Pisałam kiedyś, że rok temu Mikołaj podarował mi pod poduszkę wyrzynarkę:) Oj, kurzyło się biedactwo, bałam się jej, hałasu, brzeszczota, wizji pokaleczonych rąk...ale się przemogłam - i tak pierwszym "wyrżniętym" dziełem (nie licząc Matusiowej kuchni) stały się nasze rodzinne inicjały - M i A. Wykończone w stylu mocno industrialnym, chwilowo zdobią salony, docelowo osiądą w pracowni...kiedy już powstanie:)



A jak będą wygladać w tym roku Wasze Święta Wielkiej Nocy?

Pozdrawiam Was cieplutko, choć za oknem wiatr i deszcz...

46 komentarzy:

  1. mi się podoba tak naturalnie, na surowo :) skrzynka 'na myszy' świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!! bardzo inspirująco :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zawsze ! Skrzynka superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie...uwielbiam naturalne kolory...skrzyneczka rewelacyjna!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, naturalnie = genialnie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no Aniu przygarełabym WSZYSTKO co pokazałaś. z każdą kolejną foką odczuawałm coraz większą hmmm zazdrośc, tak to zazdrośc, że potrafisz taki cudeńka stworzyć, no! poprostu WOW

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynka świetna !
    Widzę że siatka hodowlana robi fblogową furrorę :)
    Ale efekt nautralnej dekoracji osiągnięty, i to lubię !
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny koszyczek! A Twój małżonek ma pewnie podobne podejście, jak mój. Zrobi o co poproszę, ale przy okazji powywraca oczami na to co wymyślam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wywraca, czasem i się pośmieje, ale na szczęscie też dopinguje:)

      Usuń
  9. Lubię właśnie tak naturalnie :) Skrzyneczka jest rewelacyjna, literki również, super aranżacje :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą skrzyneczką na jajka/myszy ;) mnie zachwyciłaś - to moje klimaty, właśnie takie surowe. Bardzo je lubię! Muszę podpatrzeć i sprawić sobie podobną. Litery też fajne - uważaj na palce! ;) Życzę Ci pięknych Świąt! - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Aniu Twój powrót do natury. Pomysł na skrzyneczkę przypadł mi do gustu, i fajne w niej właśnie jest to, że można wykorzystać do innych celów.A z wyrzynarką idzie Ci chyba całkiem nieźle, skoro takie cuda wyczarowałaś:)Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, widzę, że jednak nie tylko ja lubię takie surowizny w domu...cieszę się, że i Wam się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jak bardzo mi się podoba ta klatka na myszy:) i sama bryła jak i wykończenie, a jak jajkom w niej do twarzy:)- i dekoracje świąteczną masz z głowy. Piękna literka A - cudne przetarcia
    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też chce taką klatkę :) a ja w domu nie ozdabiam bo i tak jadę do rodziców, gdzie będę musiała oglądać mega ilość fajansu świątecznego mojej mamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola no grzeszysz - Ty takie cudeńka robisz i mojego maszkaronka chcesz?? Ja też Święta spędzam poza domem, dlatego dekoracji będzie raczej niewiele:)

      Usuń
  15. Klateczka prześliczna!! Muszę wreszcie kupić sobie taką siatkę, bo na razie oglądam zdjęcia i wzdycham...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super masz skrzyneczkę :)
    Idealna !
    I nie trzeba robić zbędnych dekoracji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. klateczka wyszła wspaniale... ja też lubię takie surowizny!A wyrzynarki zazdroszczę... i dobrze że udało Ci się przełamać leki - literki wyszły super!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju Anula ślicznie i te jajca w skrzyneczce!!!! boskie

    OdpowiedzUsuń
  19. I mnie skrzyneczka przypadła do gustu i to bardzo,bardzo!!!!Nie myślisz o ich masowej produkcji? :) Bo ja bym się do takiej uśmiechnęła :D

    U mnie święta też skromne w dekoracjach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę od jakiegoś czasu....może latem coś zacznie się dziać u mnie w tej kwestii:)

      Usuń
  20. Rzeczywiście, ozdoba surowa, ale oryginalna i mimo tej surowości bardzo ładna :)
    Literek zazdroszczę :) Muszę chyba sprawdzić, czy tata w garażu ma wyrzynarkę - może bym pożyczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alez u Ciebie ślicznie!!! Skrzyneczka bardzo oryginalna i faktycznie może być całoroczną dekoracją!! Literki świetne!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. oj mnie się ta "skrzynka na mysz" bardzo podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, skrzynka jest rewelacyjna! W skandynawskim stylu :). Bardzo funkcjonalna. Masz może takich więcej ? :) A najbardziej spodobała mi się literka A - cudna! Pięknie przetarta na brzegach. To jest to! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, na razie na stanie jedna sztuka, ale planuję więcej:) Dziękuję za miłe słowa - na A ćwiczyłam właśnie pierwsze przecierki - już się "naumiałam" i tak wykończę teraz biurko...juz prawie prawie gotowe:)

      Usuń
    2. Aniu, literka A jest przetarta świetnie. No, to kochana w takim razie z niecierpliwością czekam na zdjęcia biurka Twojej roboty :)

      Usuń
  24. Ana skrzynka jest boska !!! mogę odgapić pomysł ? U mnie świeta w delikatnych kolorach , święta z minimalistyczną ilością ozdób :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, można odgapiać:)Ameryki to ja tu nie odkryłam:)

      Usuń
  25. Ale skrzyna! No super wyszla! Brawa! No i te jajka w naturalnych kolorach. Jak dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Skrzynia nostalgiczna, tak domowo się zrobiło. Brawo za wytrwałość przy wyrzynarce, a my już jutro jedziemy do moich rodzinnych stron, jupi :) :D

    OdpowiedzUsuń
  27. OOooo koleżanko! Z tą wyrzynarką to mnie zaskoczyłaś :) Ja niestety boję się takich urządzeń ;)
    Literki wyszły świetnie ! "Klatka na myszy" też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze potrafię zaskoczyć - czasem nawet siebie:P

      Usuń
  28. Anusia...taki eco klimat jest cudny...u mnie podobnie,tylko żonkile sie zadomowiły wsród lnów i bieli!

    Piękna mysia skrzyneczka:):)
    Gdzie kupujesz taką siateczkę ,daj cyne!!

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, siatkę mam - a jakże - od mojego tatusia:) Zostały mi jakieś małe kawałki - w marketach budowlanych jest, ale całe rolki sprzedają, też szukam gdzie mogłabym kupić ją na metry:)

      Usuń
  29. Aniu ta skrzyneczka jest fantastyczna, ja nie wiem czy jest taka osoba ktorej by sie nie spodobala.
    Gratuluje takiej wspolpracy z wyrzynarka, odwazna jestes:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne... proste... piękne Święta :)
    i takich Ci życzę :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ta... surowość!
    Przyznam, że ja nie lubię warkotu wyrzynarki i staram się tak wszystko zorganizować, że zostawiam zlecenie mężowi a sama w tym czasie mam mnóstwo spraw do załatwienia poza domem oczywiście ;-)
    A siatkę na metry można kupić u nas w osiedlowym sklepiku z gwoździami, śrubkami i innymi tego typu rzeczami ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ mi się ta skrzynka podoba!!! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ha, ha, ha...skrzynka na myszy ;)
    Moja połowica takimi komentarzami zawsze skutecznie potrafi sprowadzić mnie na ziemię;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne dekoracje!!
    Zdrowych, radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  35. skrzyneczka przepiękna , bardzo mnie zachwycają przedmioty zrobione z siatki hodowlanej , muszę wreszcie sobie taka sprawić i coś dla siebie stworzyć :)


    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podobają te naturalne klimaty!Pięknie u Ciebie.
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  37. Składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Życzę dużo radości , wiary, nadziei i miłości!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu - zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wam życzę !
    Dekoracje piękne!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco