• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

8 lutego 2012

Wartość czasu...

Dostałam ostatnio bardzo piękną wiadomość na moją "mejlową" skrzynkę.... była w formie łańcuszka, ale ja chciałabym Wam przekazać jedynie jej treść...bo wierzę, że szczęście przychodzi wtedy, kiedy jesteśmy na nie gotowi i żaden łańcuszek nie jest w stanie tego procesu zatrzymać ani przyspieszyć...



Aby poznać wartość jednego roku zapytaj studenta, który odpadł na egzaminie końcowym...




Aby poznać wartość jedngo miesiąca zapytaj matkę, której dziecko urodziło się za wcześnie...




Aby poznać wartość jednego tygodnia porozmawiaj z wydawcą tygodnika...




Aby poznać wartość jednej godziny spytaj zakochanych, którzy czekają na to, aby się zobaczyć...




Aby poznać wartość jednej minuty porozmawiaj z kimś, kto spóźnił się na autobus, pociąg, samolot...




Aby poznać wartość jednej sekundy porozmawiaj z kimś, kto przeżył wypadek...




Aby poznać wartość jednej milisekundy zapytaj kogoś, kto na igrzyskach olimpijskich zdobył srebrny medal...



Czas na nikogo nie czeka.
Zbieraj wszystkie chwile, które są tego warte i dziel je z wyjątkowymi ludźmi...



Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away...




Życie nie mierzy się ilością naszych oddechów, ale momentów, które zapierają nam dech w piersiach...





PS. W roli ozdobników moje ostatnie broszkowe twory:)


17 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się . Prawdziwe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne słowa... dają dużo do myślenia i sprawiają, że człowiek zastanawia się nad tym, aby doceniać czas, który tak szybko upływa. a broszki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne słowa Aniu :))
    dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i prawdziwe słowa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te słowa. Tak często jednak spotykamy się na co dzień z bieganiną pełną zapomnienia dla drugiego człowieka. Sami popadamy w ten wir, nie oglądając się za siebie.
    Dlatego warto zatrzymać się, przemyśleć, przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, dające do myślenia słowa. I przecudne broszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aż zapiera dech na moment :) Życie jest piękne :) Ściskam :) Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO, BARDZO MĄDRE ZDANIA;-)PRAWDZIWE.A BROSZKI ŚLICZNE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ana ja ostatnio mam oczy w mokrym miejscu , wie przeczytałam i beczę .
    Piękne i mądre słowa, szkoda tylko, ze w codzienności zapominamy nad ulotnością życia .
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie te slowa, prawdziwe i jest w nich wartosc calego zycia. Sharuje i na FB:)
    Dziekuje, Aniu:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo trafione sa te wszytskie zdania, cala prawda.
    Aniu broszki sliczne zwlaszcza te welenkowe:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. no to mnie w zadumę wprowadziłaś...
    ale uważam , że z wiekem zaczynam cenić czas coraz bardziej :)

    śliczne broszki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie i ta treść.., kupuję ją bo jest bardzo prawdziwa. Ktoś mądrze to napisał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne to co napisałaś...wzruszyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne broszki, cudowne słowa.
    Śliczne rzeczy robisz Ana!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco