• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

4 listopada 2011

Prezenty, prezenty...

Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów pod postem "Dla Niny". Takie komentarze dodają skrzydeł, sprawiają, że natychmiast chcę siadac do maszyny i szyć dalej, drukować, malować...to cudowne uczucie mieć w głowie tyle pomysłów...szkoda, że nadal nie odnalazłam owego magicznego guziczka STOP i zmuszona jestem egzystować w dobie 24-godzinnej:)

Dziś o prezentach, ale nie samych w sobie, raczej o ich opakowywaniu. Do niedawna w moim przypadku opakowanie prezentu polegało na odnalezieniu w wielkim kartonie torebki w odpowiednim - dla darowanego prezentu - rozmiarze. I już. Trzydzieści sekund. Tuż przed wyjsciem z domu.

Teraz mówię STOP!
Jak miło jest odpakowywać prezent, cieszyć oko fantazyjnie zapleciona wstążką, rozdzierać ładnie ułożony papier, prawda? Uwielbiam patrzeć wtedy na twarze - nawet dorośli mają błyszczące oczy i drżące ręce.
Tak więc trenuję, choć nie zawsze z imponującym skutkiem...ale pierwsze koty za płoty.
Próba generalna będzie już za niecałe dwa miesiące...nie mogę się doczekać (stąd w dekoracjach pojawia się już świąteczny sznurek:) )





Polubiłam też prostotę, szarość pakowego papieru podkreśloną sznurkiem, kolorową wstążką...uczę się łączyć faktury, odcienie, to świetna zabawa! Nawet lawendowe saszetki znajdują się w tym klimacie idealnie:)



A może serwetka do tortu i trochę farby?



W planach jeszcze dekoracje z gazet i sznurka - czekają na stosowną okazję...zawsze jest powo do obdarowania innych...

Dziewczyny - Mira i Pomidorra - otrzymaly już swoje cukierasy, więc na deser migawka z prezntów dla nich.





Teraz zabieram się za porządki, a w następnym poście kolejna odsłona salonu - jest już stolik i sofa!!:)

Miłego weekendu!

16 komentarzy:

  1. Tak, cudne są takie opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. MASZ RACJE ,SAMA RADOCHA DOSTAĆ TAK ŚLICZNIE OPAKOWANY PREZENT. WIEMY WTEDY ILE SERCA WŁOŻYŁ W TO OBDAROWUJĄCY NAS. PRZEPIĘKNE TO WSZYSTKO CO POKAZAŁAŚ. JESTEM CIEKAWA JAK BĘĄ WYGLĄDAŁY OPAKOWANIA Z GAZET KTÓRE MASZ WPLANACH. POZDRAWIAM SERDECZNIE;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne opakowania!!!JA też takie lubię im bardziej naturalne tym lepsze!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też uwielbiam takie prezenty! I rozpakowywać i pakować :) W przypadku prezentów nie liczy sie tylko to co w środku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowania sa śliczne, ąz chce sie zostac obdarowanym:)
    ps.mam malą prośbę, czy moglabys usunąc weryfikacje obrazkowa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam opakowania prezentów,które dostaję od dziewczyn i jest mi przykro,że ja takich nie robię. Może dlatego,że nie mam niestety na to czasu. Muszę idealnie rozplanować sobie dzień tak,aby starczyło mi na pracę i opiekę nad dziećmi,więc dodatki typu opakowania niestety w tym wypadku odpadają :(. To czego nie zrobię za dnia robię wieczorem nad czym również ubolewam bo ten czas powinnam poświęcić mężowi.
    No,ale cóż nie można mieć wszystkiego :(
    A doby bym nie chciała wydłużać bo bym się zajechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania rewelacyjne i bezcenne ... Twoje pomysły są świetne! bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki dziewczyny za miłe komentarze:)
    ABily - usunęłam weryfikację obrazkowa - nawet nir wiedziałam, że ją mam, bo mi się nie wyswietlała:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super opakowania!jestem pod wrażeniem:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięnie zapakowane prezenty, ja bym chyba nigdy ich nie rozpakowala. Pięknie!!!
    Uwielbiam kobiety z wyobraźnią i pomysłem!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapakowane prezenty, aż żal odpakowywać i jeszcze wspaniała lawenda... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. A tam te moje :))) I od razu ci pisałam, że tak strasznie podoba mi się zapakowanie - można niesamowicie oczy nasycić! Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam pakować prezenty ,to ogromna radość .Twoje świetnie się prezentują .dziewczyny dostały super prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowania cudne! Pomysly genialne!
    Skorzystam z nich, bo tez sie zakochalam w prostocie z dodatkiem koloru...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ja tez lubie jak prezent jest gustownie opakowany, tak jakby opakowanie tez bylo prezentem to mile.
    A szary papier pakowny tez juz dawno polubilam.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam dostawać pięknie opakowane prezenty ale sama jeszcze się uczę, nieraz niestety wkładam wszystko do koperty i pakuje tak, że by nic nie zamokło i wysyłam przeważnie szybko, bo czas goni, ale pracuje nad tym :)) opakowania z szarego papieru sa bardzo gustowne :))
    buźka!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco