• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

2 listopada 2011

Dla Niny

Przed tygodniem w naszej rodzinie pojawiła się kolejna śliczna mała istotka o wdzięcznym imieniu Nina.
Po cudach, jakie pokazała u siebie Atena, stworzonych dla innej małej księżniczki - postanowiłam uszyć małą tego namiastkę.
I tak malutka Ninka otrzymała od cioci króliczka, woreczek z metryczką na pierwsze skarby oraz na prośbę jej mamy - komplet czerwonych wstążeczek do wózka, łóżeczka i kołyski...

Witaj na świecie Ninko!


  
Woreczek na skarby skrywał też myszkową wyprawkę



Wstążeczki postanowiłam zrobić w formie mini-broszek - mam nadzieję, że będą dobrą wróżbą dla tej Kruszynki i odgonią wszystkie złe zaklęcia:)


Dumna starsza siostra otrzymała serduszko-zawieszkę ze swoim imieniem



Bardzo spodobało mi sie szycie takich słodkości, ale jeszcze bardziej wręczanie ich. to ogromna frajda.

Pozdrawiam
Ana


PS. Dziękuję za wszystkie rady i komentarze pod poprzednim postem. Tak jak się spodziewałam wczorajsza wizyta na cmentarzu wywołała lawinę pytań ze strony Matyldy. Pierwszą poważną rozmowę mamy za sobą, a Matusia ochoczo odmawia "Aniołka" za wszystkich "w chmurkach"

17 komentarzy:

  1. Cudeńka :)

    Fajnie, że tez uszyłaś jakiś drobiazg dla starszej siostry. To bardzo ważne :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Szycie dla innych sprawia wiele radości, dobrze, że są ludzie, którzy potrafią docenić takie rękodzieło :) myślę, że sprawiłaś wiele radości mamie Maleństwa tymi ślicznościami :)))
    uściski ślę !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękności stworzyłaś!Woreczek mi się najbardziej podoba!a że pomyślałaś o starszej siostrze to masz duży szacun... ja teraz przed narodzeniem synka wszystkim przypominam, że jak przyjdą do nas z drobiazgiem dla małego to mają coś mieć dla starszej siostry...jakoś to nie jest oczywiste dla innych...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny podarunek :) dziecięcy i taki subtelny !!!
    dawno nie słyszłam o narodzinach jakiejś Niny
    serdeczności zatem dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pamiątka dla małej Ninki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ada, Aga - nawet nie pomyślałam, że starsza siostra mogłaby nie dostać drobiazgu! przeciez ona też jest przejęta i dumna w nowej roli:) Z resztą pamiętam jak niedawno sama prosiłam o skromniutki podarek dla Matusi po narodzinach Antosia, to takie wazne dla naszych pociech, żeby o nich pamiętać i doceniać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jestem pod wrażeniem, jakie Ty piękne rzeczy tworzysz! :-) Piękny podarunek

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie i subtelnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne prezenty, uwielbiam taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu czyz nie jest to czysta przyjemnosc szyc takie cudenka dla malutkiej dziewczynki? :)))
    Slicznosci stworzylas, Ninka bedzie miala fantastyczna, cenna pamiatke.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty, fantastycznie mieć taką pamiątkę - coś niepowtarzalnego i od serca. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te prezenty. Sama szczerze mówiąc chciałabym dostać takie :D
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to uczucie i podzielam Twoje zdanie,To przyjemnosc szyc i dawac...
    Moc pozdrowien !

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności zrobiłaś dla tej małej Niny a tak cudne wstążeczki na pewno spełnią swoją role !!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,że ja nie mam takiej zdolnej cioci;)
    Aniu , wyjątkowy prezent przygotowałaś dla małej Niny.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco