• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 listopada 2011

Święta nie tylko w czerwieni...

Mogłoby się wydawać, że czerwień zdominuje całkowicie moje świąteczne dekoracje. Ale nie... nasze Boże Narodzenie i Adwentowe oczekiwanie będzie pachniało też lasem, otulało barwami ziemi.



Taki właśnie jest nasz adwentowy wieniec-nie-wieniec. Adwentowa gwiazda pełna darów lasu....Przydały się szyszki i kora zbierane na spacerze z maluchami, modrzewiowe gałązki i konopny sznurek.









Oczywiście nadal pojawiają się czerwone akcenty, przecież to taki piękny kolor, który w tym szczególnym czasie nabiera wyjatkowej mocy i znaczenia...



To już jutro!!!!
Nareszcie grudzień!

Adwentowe kalendarze czekają na dziecięce łapki i tęskne spojrzenia domowników, wieczorem wypelnią się słodką i nie tylko słodką zawartością, bo tak jak w roku ubiegłym pełne będą pomysłów na wspólne zabawy i zadań dla dzieciaków...



Do zobaczenia w grudniu!!!!

18 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby, bardzo klimatyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Aniu:-) Pieknie te ozdoby.. takiego modrzewia jeszcze musze dorwac koniecznie bo jest bardzo bardzo romantyczno-dekoracyjny! Tacke na wieniec/nie-wieniec mam bardzo podobna:-) zobaczysz u mnie w nastepnym poscie:-))) czerwien pieknie podkresla ten switeczny nastroj! ah.. rozmarzam sie powoli...
    do zobaczenia w grundiu:-)

    papapa Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. Olga -dziękuję:)

    Syl - czyżby taka z jasnej wikliny tacka? Moja też taka była, ale ja pobrudzilam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak ładnie się zrobiło i na blogu, ja muszę podejść sprytnie przed dozorczynią po ten modrzew :) instalacja adwentowa super! a ja nigdy takiej nie miałam muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak slow ! Cudownie zrobilas te dekoracje !
    Jak Twoje dzieciaki musza byc szczesliwe, majac taka Mame...Gratulacje !
    Pozdrawiam bardzo serdecznie w Adwentowym oczekiwaniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój " nie wieniec" wpadł mi w oko. Ciekawy pomysł i piękna ozdoba domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne dekoracje!!!Zdjęcia robisz piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Twoja gwiazda ;))), wszystko jest dobrze dobrane i ie przegadane, w fajnej kolorystyce :)
    uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazda cudowna i świetne zdjęcia- wydaje się że ozdoby na gwieździe za chwilę się poruszą w miniświecie szyszkowych choinek. Bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dekoracja , bardzo mi sie podoba;-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie to wszystko wymyśliłaś.
    Ja miałam takie świeta w zeszłym roku, w tym stawiam na czerwień. Szkoda że nie mam domku na wsi bo bo mym nie musiała wybierać między czerwienią a srebrem i bielą

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, zaczarowany klimat i piękne zdjęcia! I bardzo podoba mi się metamorfoza kosza na drewno:) Zachodzę w głowę czy ja zrozumiale napisałam to z tym obrusem hehe, jak chcesz mogę rozrysować i wysłać Ci mailem.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wianek, uwielbiam takie naturalne dekoracje :) Piękne zdjęcia robisz.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne połączenie darów natury i czerwonych dodatków! Gwiazda oszałamiająca, rewelacyjnie Ci wyszła, Aniu!

    I dodam jeszcze, że "Wymarzony dom Ani" to także moja ukochana książka...:)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dekoracje, piękne fotografie.
    Bardzo cenię Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco