• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

28 listopada 2011

Adwent i dekoracje świateczne

Nie doceniałam do niedawna roli Adwentu - ot taki sobie czas na świąteczną krzątaninę...nic szczególnego.



A to przecież czas zadumy, radosnego oczekiwania, ale też wyciszenia, przygotowania się do Bożego Narodzenia nie tylko zewnętrznie - strojąc dom, ale przede wszystkim duchowo...W tym roku po raz pierwszy mam adwentowe postanowienie, świadomie podjete i zamierzam wytrwać w nim przez nadchodzące cztery tygodnie...


Nie zapominam przy tym o dekoracjach, o nie. Nie dotrwałam do 1. grudnia i pierwsze ozdoby już cieszą w domu...jak ja kocham ten czas!

Do przeróbkowych cudaków dołączyły adwentowy mini-świecznik i zegar - oczywiście ze szper-marketu za przysłowiowe grosze, a raczej złotówki. Dwie:)




Wystarczylo trochę białej farby, materiałów i drewnianych ozdób i dekoracje w duchu nadchodzących Świąt gotowe...


"Właściwy" adwentowy stroik w kolejnym poście, dziś migawki z salonu i kuchni...


coraz bliżej Święta, coraz blizej Święta...:)







Dzięki uroczej książce Beaty Lipov z Lawendowego Domu i unas zagościł wieniec z popcornu - pieczołowicie przygotowany i podjadany przez Matusię:)




Stara spatynowana forma do babki też poslużyła za podręczny swiecznik...



Miłego tygodnia i ciepłego pełnego refleksji czasu Adwentu!




18 komentarzy:

  1. Wokół zaczyna "pachnieć" świętami... Na razie to detale, delikatne akcenty czerwieni, adwentowe stroiki...Nastrajamy się powoli... Pięknie się nastrajasz Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świątecznie jest już u Ciebie, cudnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aniu, wow jak slicznie, przytulnie i cieplutko! wianek z popcornu? cool! jalonek w ramce? piekny! ah wszstko mi sie podoba!!!!!!
    Pozdrawiam cieplusio, a Matusia jest przeeeslodka!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez sie tym pudełkom w lidlu nie oparłam a poszłam tylko po bułki :)

    renifer w ramce jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne przemiany w swiateczne dekoracje:) hehe wianek z popcorny ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj Aniu ,pięknie i świątecznie już u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)Piekne dekoracje, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak fajnie tam u Ciebie, klimat swiat juz czuc pelna piersia.
    Zegar, swiecznik, nawet klosz z mchem pod nim strasznie mi sie podobaja.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne dekoracje i fakt ,że zrobione w większości własnoręcznie tylko dodaje im świątecznego klimatu. POzdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie przerobiłas ten zegar i świecznik, bardzo mi sie podoba;-) U Ciebie w domku juz rzeczywiście,,coraz blizej świeta....''pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny świecznik Ci wyszedł, a wieniec z popcornu jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aniu,
    Jestem, podczytuję i podziwiam. U Ciebie jak zawsze nastrojowo. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Aniu!
    Bardzo nastrojowo u Ciebie :) Nie wytzymałaś jak piszesz?;) Ja trzymam się w ryzach do 6 grudnia, potem zaczynam szaleć ;)
    Zakochana jestem po uszy w motywach reniferkowych:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. czuć święta ! :) super dekoracje :) zegar i świecznik super odmieniony :) wianuszek z popcornu? extra pomysł ! :) ślicznie tu u Ciebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No świecznik nabrał zupełnie innego wyrazu a zegar bardzo innowacyjny :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pięknie u Ciebie. Najbardziej podobają mi się wianek z popcornu i puszki. Cudo.
    Dziękuję za słowa otuchy u mnie.
    Jesteś kochana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne masz pomysły :)))a wieniec do jedzenia to jest to!!, przyjemnie jest popatrzeć jak domki się stroją na święta:))

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco