• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 lipca 2011

To już rok!

Tak moi Drodzy...

Dziś minął dokładnie rok od mojego pierwszego wpisu, już rok, nie mogę w to uwierzyć...

Wiele się wydarzyło, dużo się nauczyłam od Was, mam głowę pełną pomysłów, realizuję się, znalazłam swoją pasję, dla której co rano chce się wstać z łóżka...

Odwiedziliscie mnie niemal 20 tysięcy razy, zostawiliście ponad 800 komentarzy, a 106 osób postanowiło obserwować mój świat...a ja wzamian podzieliłam się z Wami moją pasją w 112 postach...to niesamowite, to wielka przygoda, która mam nadzieję będzie trwać nadal:)

Niestety, internet chodzi jak chce (a raczej nie chodzi), więc dziś bez zdjęć...ale obiecuję poprawę i dłuuugiego posta pełnego fotek w najbliższych dniach!

Wtedy też zaproszę Was do rocznicowego candy, ktore jeszcze jest w fazie przygotowań:)

Przesyłam Wam wszystkim gorące pozdrowienia i DZIĘKUJĘ, że jesteście tu ze mną!!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego roczku i cudownego bloga. Mam nadzieję, że wkrótce będzie lepiej z internetem. Czekam na zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tej najważniejszej rocznicy, bo pierwszej- życzę kolejnych pomysłów, żebyś miała się czym z nami dzielić :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję również i czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na tym blogu krócej, ale bardzo się cieszę, że tu trafiłam. Oby więcej takich 'roczków'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie i życzę jeszcze wielu lat i kolejnych postów :)
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, z tym internetem to nieraz masakra, ale co poradzić, kochana , rzeczywiście te roczki szybko mijają, wszystkiego dobrego na blogowej ścieżce, samych wspaniałych wpisów, szybkiego internetu i słoneczka Ci życzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych tak owocnych rocznic!

    paula_71

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu to juz rok, jak ten czas pedzi, ciesze sie dzielisz sie z nami swoimi pasjami.
    Zycze jeszcze wiele takich roczkow.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogowe 100 lat dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku:))i życzę kolejnych stu!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i jeszcze wiele takich roczków i komentarzy z całego serduszka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana, tak to już rok!!! I mnie niedawno minął roczek w blogowym świecie, tylko tyle się ostatnio u mnie dzieje, że go przegapiłam. Ale niedługo zamierzam to nadrobić. Może i ostatnio jestem mało aktywna, ale do Ciebie zaglądam regularnie, po prostu bardzo lubię Twojego bloga.Wybacz, że nie komentuję, ale pracuję ciężko juz prawie 2 miesiące, a po pracy wieczorem po prostu chcę spędzić czas z Ewą, no i ogrom codziennych obowiązków, po prostu troszkę to mnie przerosło, ale jestem już na dobrej drodze:-)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu kolejnych rocznic!!!!
    Buziaki dla Matusi i Antosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja życzę kolejnych, tak miłych i udanych lat blogowych :) i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to gratulacje!!!I kolejnych rocznic!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, gratuluje k rocznicy blgowania:)
    Prosilasz mnie o tutka, wiec wyslij mi, prosze, adres mailowy, bo niestety, pocztowy klient mi nie dziala. Dziekuje.
    Moj adres: tanikawa@azet.sk

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco