• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 czerwca 2011

Dla tatusia

Choć tegoroczny Dzień Ojca jest już wspomnieniem, ja przesyłam mojemu tatusiowi jeszcze raz życzenia i buziaki.

Dziękuję tato, że jesteś! Dla mnie, dla moich dzieci...



Dziękuję za miłość, za beztroskie dzieciństwo, za stworzenie nam domu - dosłownie i w przenośni ! Dziękuję za wspólne biwakowanie, wycieczki do lasu, rowerowe wyprawy, długie rozmowy na powazne tematy, jazdę pociągiem w nieznane, zachętę do nauki i poznawania świata, wsparcie w trudnych chwilach, gesty, które mówią więcej niż słowa... za karcące spojrzenie, gdy na nie zasłużyłam też dziękuję, nauczyło mnie wiele! :)

Kocham Cię bardzo mocno!

Wszystkim tatusiom, tym młodym, oczekujacym i tym, którzy już się doczekali, tulącym swoje pierwsze maleństwa i tym chowającym już pod skrzydłami wnuki, życzę wytwałości, cierpliwości i rozsmakowania się w urokach bycia TATĄ!!

7 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjecie,ale jeszcze piekniejsze slowa.
    Ja juz swojego tatusia niestety nie mam obok siebie i tego, co napisalsz, wlasnie tego bym mu chetnie powedziala i dzis.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post:) widzę, że miałaś cudowne dzieciństwo:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie pięknie wyglądają na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie napisane...
    A tak w ogole to witam :) Zagladam tu od jakiegos czasu i podziwiam... podziwiam... podziwiam... pieknie, interesujaco, kreatywnie. Skrzynie podbily moje serce od pierwszego ujrzenia :) Jestem poczatkujaca.... pozwalam sobie dodac Twoj blog do lonkow i zagladac jezeli pozwolisz. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu :)

    Kochający Rodzice, to największy skarb :)
    Oczka wpatrzone w Dziadka na zdjęciu i ten uśmiech mówią wszystko :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne slowa i tak bardzo prawdziwe, moj maz wlasnie w dzien ojca zostal tata.

    OdpowiedzUsuń
  7. DagetART - ależ cudowny prezent dla tatusia!!!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco