• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 kwietnia 2011

Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał...

"(...) Woda i ogień powtarza wciąż mi...że mnie ktoś pokochał dziś (...)"




U mnie jest to nawet ziemniak, który wiosennie wywołał uśmiech na twarzy, kto powiedział, że gotowanie obiadu nie może być przyjemne??:)

Różowe goździki budzą się powolutku do życia - zakochałam się w ich pięknym, nasyconym kolorze i cieszę się ich wolnym rozkwitaniem!


Budzę się z zimowego snu i po raz pierwszy w moim życiu woła mnie zew natury - chcę grzebać w ziemi, sadzić, pielić, przesadzać...patrzeć jak rośnie, kiełkuje, rozkwita!
Wiem wiem, żadna nowość dla wielu, ale dla mnie - ogrodowego laika i abstynenta to prawdziwe ponowne narodziny!

Więc daję upust moim marzeniom o pięknym ogrodzie w różowościach i nie tylko, przed domem zagościły różowe begonie w starym koszu, pysznią się niebieskie hortensje, iglaki mają śliczne zieloniutkie przyrosty...choć jeszcze brak mi koloru w tym moim zakątku - może coś doradzicie?





Praca w ogrodzie cieszy jeszcze bardziej, kiedy ma się takie pomoce!!

Dzięki nim raz dwa we wrzosowym kącie zagościł biały rododendron i sliczna różowa delikatna azalia. Wrzosy moje zmartwiły mnie okropnie, bo pod zimową pierzyną ze śniegu zmarniały, zbrązowiały... przycięłam je radykalnie, nakarmiłam i gdzie niegdzie przebijają już zieloniutkie przyrosty...


Życzę Wam udanego długiego weekendu, prawdziwych majówek, odpoczynku i dobrej zabawy:)



7 komentarzy:

  1. Ale masz piękny ogród:) i te hortensje...cudo!ach ta wiosna!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jak cudnie u Ciebie;) Piękny ogród;) Pomoce urocze ;) Też lubię takie słodkości ;)
    Pokocha pokocha ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ogrod, Aniu! Wymarzony dom Ani!
    Ciesze sie, ze masz dobry humor!

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też takie grabki. A o hortensjach marzę, białych, różowych i niebieskich. W tym roku nie mam głowy do zagospodarowania podwórka, ale może, może. A u Ciebie jest cudownie. Ziemniak urocze cudo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi pomocnikami ogrod sam bedzie sie plewil:D
    Ten ziemniaczek rzeczywiscie "serduszkowy" :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne pomoce ogrodowe!! :)) Z przyjemnością będę obserwować rozwój ogródka i może coś jeszcze podpatrzę u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ... taaki ziemniak to prawdziwe znalezisko:) ... to niesamowite ... wczoraj zmieniłam po raz kolejny ubranko bloga ... wiesz nasze blogi mają jedną matkę chrzestną ... wygrywamy w tandemie u niej candy ... i dziś patrzę a moje ubranko baardzo podobne do Twojego ... :) ... nie widziała wcześniej ... lubię obecną szatę "na zakręcie" i mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) ... buziaczki

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco