• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

27 kwietnia 2011

Słodko-słona Wielkanoc...

Słodka, bo obfita w ciasta, ciasteczka, kremy i czekolady...



Upiekłam sernik z kokosową pierzynką i brzoskwiniami oraz kajmakowo-bakaliowy mazurek, którego efektem ubocznym była pokaźna ilość bezy:)





Wszystkie przepisy pochodzą z mojego ulubionego słodko-kulinarnego bloga Doroty Moje Wypieki




Nasza Wielkanoc była też słona, bo Świąteczny Poniedziałek spędziliśmy spacerując nad Bałtykiem...To był na prawdę piękny dzień spędzony wspólnie na spacerze, rozmowie, zabawie z dziećmi, bardziej swiąteczny niż za suto zastawionym stołem...polecam każdemu!

 Nawet bardzo zimny wiatr nie popsuł nam humoru, choć przyznam, że momentami było na prawdę zimno:)Córcia ni bacząc na niedogodności zajęła się zbieraniem morskich skarbów w postaci kamyków i patyczków


Spacerując reprezentacyjną promenadą w Międzyzdrojach nie sposób bylo nie zauważyć podupadających starych pensjonatów, które na tle nwoczesnych hoteli i apartamentowców raziły wybitymi szybami, odrapanymi fasadami...




Piękne niegdyś budynki ze zdobieniami, fasadami, ozdobnymi ganeczkami i werandami są tak potwornie zaniedbane..nie jeden, nie cztery czy pięć, ale śmiało mogę powiedzieć, że większość z nich zamienia się w ruinę...




Przykro patrzeć, jak niszczeją, bo to one tworzą prawdziwy klimat w tej miejscowości razem z wąskimi uliczkami i mnóstwem zieleni...mogłyby być cudownymi miejscami do odpoczynku, prawdziwą perłą i wizytówką ...szkoda, że nie umiemy zadbać o nasze skarby...

4 komentarze:

  1. Ale obfite wypieki. Napracowałaś się. Pięknie spędziliście święta. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita fotorelacja ze świąt, moja Hania byłaby w siódmy niebie w takiej wielkiej piaskownicy :)), z przepisów Dorotki też często korzystam, tym razem upiekłam sernik z czekoladową śliwką :) pychotka
    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. To miałaś pyszne święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, zebym ja tak umiala piec! Pychoty!!!
    Piekny spacer!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco