• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

2 kwietnia 2011

Włóż różowe okulary...

I ciesz się wiosną, życiem...nawet jeśli zamiast zapowiadanych 21 stopni i słoneczka za oknem szaroburo i pada deszcz. Nie dam się pogodzie i ponurej aurze...



w tym roku moje Święta Wielkiej Nocy będą...różowe:) Pastelowe, rozbielone, spokojne...obiecuję niniejszym nie dać się przedświątecznej gorączce, szałowi zakupów i spędzić miłe chwile z najbliższymi bez warczenia na siebie i ogólnego zmęczenia...i mam wielką nadzieję, że w tym roku nareszcie uda mi się tej obietnicy dotrzymać...

Nie będzie wiele ozdób, jedynie małe akcenty wiosny i budzącego się życia...

Ja też obudziłam się już chyba z zimowego snu, odkurzyłam maszynę i szybko powstał nowy lniany bieżnik na stół i koszyk na jajka z haftowanym motywem kurki:)


I mały detal, czyli koronkowa wstawka


Koszyk powstał z grubego lnu (taki z podobrazia) i kraciastej bawełny, kurkę wyhaftowałam jakiś czas temu...w wersji odwiniętej prezentuje się tak:


A tak w wersji zawiniętej i wypełniony wiejskimi jajami:)


Mówcie co chcecie o Ikei, ale ja uwielbiam jej pomysły...mój osobisty mąż podczas wyprawy na Targi Poznańskie przejechał też przez tamtejszą Ikeę i przywiózł stertę materiałów (między innymi ten na bieżnik), różowa tacę i doniczki, lampy (!) do jadalni, dywan do salonu (dla dzieciaków) i inne drobne akcesoria:)



Myslę, że taca i doniczki po rozpoczęciu sezonu ogrodowego i zamienieniu naszego tarasu w drewniany raj taca i donice zamieszkają właśnie tam i zapełnią się kwiatami i ziołami...

Teraz czas na przeprosiny, bo do ostatniej zabawy zapomniałam (!) zaprosić kolejne osoby. Już się poprawiam i zapraszam serdecznie do podzielenia się sekretami:

1. Sylwię - Sylwerado
2. Beatę - Art Ambrozja
3. Mię - Wymarzone Miejsce

Miłego weekendu i dużo pozytywnych rózowych mysli Wam życzę:)

7 komentarzy:

  1. Witaj kochana. ja również uwielbiam ikeowskie pomysły. Taca z doniczką jest śliczna i na pewno na docelowym tarasie będzie się super prezentować, w domu wygląda również uroczo. Dziękuję za zaproszenie do zabawy, w najbliższym czasie nadrobię:-)
    No i te różowe akcenty w świątecznych ozdobach, przyznam, że bardzo oryginalnie, ja również nie szykuję się jakoś na te święta, myślę, że parę delikatnych dekoracji w zupełności wystarczy, najważniejsze to miła atmosfera.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, juz widze te przepiekne swieta w rozu. Pachnace wiosna i Twoimi drobiazgami. Koszyk z kurka jest wspanialy!
    Mila niedziele zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu rozowe swieta to swietny pomysl!
    Koszyk z haftowana kurka boski, bardzo mi sie podoba.
    Pozdrowionka sle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak świeżo i pastelowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te różowe barwy są urocze w sam raz na święta i wiosenny czas:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ikeę, jest p[odstawą do zrealizowania wielu wspaniałych pomysłów. A twój pomysł z rozbielonym świętami bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez uwielbiam Ikeę, a ostatnio odwiedzam ją nawet 2 razy w tygodniu przy okazji urządzania naszego domowego zakątka. Tez mam te doniczkę. A taca cudna. Ślicznie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco