• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 grudnia 2010

Na prawdę jaka jestem...

...nie wie nikt....

A jednak - na blogu Llooki znalazłam link do strony z numerologią chińską (link) ...

3

jestem TRÓJKĄ...czy to się zgadza z prawdziwą naturą Any? TAK!


◦Kierujesz się swoją intuicją, która niejednokrotnie okazuje się bardzo trafna
◦Masz w sobie wiele z idealisty, człowieka gotowego do poświęceń i chętnie niosącego pomoc.


◦Natura obdarzyła Cię racjonalnym umysłem.


Twoja numerologiczna ścieżka życia oznacza przyjazne i spontaniczne nastawienie do życia. Jesteś ekstrawertykiem, masz żywą wyobraźnię, jesteś wrażliwy i kierujesz się emocjami. Masz też silną potrzebę oryginalnego wyrażania siebie, w spełnieniu czego pomaga Ci fakt, że jesteś utalentowany w kierunku artystycznym. Chcesz nadawać wyraz i upiększać każdy aspekt swojego życia.



Droga Życia 3 oznacza ciepło i otwartość. Trójka w numerologii chińskiej to istota społeczna w pełni znaczenia tego słowa, co oznacza najczęściej, że aby być szczęśliwym, potrzebujesz otoczenia podobnych ludzi, co daje Ci energię i impuls do działań. Potrzebujesz też intensywności, polotu. Nadajesz swojemu życiu szybkie tempo, dlatego niekiedy upadasz. Generalnie dobrze jednak radzisz sobie z przeciwnościami losu i ostatecznie wracasz do formy po mniejszych lub większych dołkach i smutkach

 
Dziś bez zdjęć...
Nie oznacza to, że nic się u mnie nie dzieje, bo dzieje się aż za wiele...Dziś przeprowadzka domu, po 5-tygodniowym pomieszkiwaniu u rodziców czas wracać:) Tylko smutno mi, że w domu nadal remontowo, ściany "poprute" i zaszpachlowane, wszystko takie...surowe...
Nie wiem czy uda mi się w jakikolwiek sposób ocieplić te moje wnętrza, ale czasu niewiele i tyle do zrobienia...
Przedświąteczny czas to dla mnie w tym roku syzyfowe prace związane z próbami pozbycia się poremontowego pyłu, rozpakowywanie toreb i walizek...
 
Mimo chaosu na zewnątrz myslę, że najważniejsze jest to co w środku i razem z całą moją rodziną przeżyjemy piekne i - mam nadzieję - spokojne Święta...
 
A na deserek cieplutkie "skandynawskie"kapciuszki z supermarketu z owadem w tytule, które podpatrzyłam na jednym z blogów i w te pędy pobiegłam je kupić...na potrzeby zdjęcia nawet usiadłam w fotelu z kubkiem gorącej herbaty:)
 
 
 
Miłych przygotowań!

9 komentarzy:

  1. Aniu, a i ja chciałam sobie kupić te kapciochy, tyle że nie było mojego rozmiaru:-(
    Życzę powodzenia w "ocieplaniu klimatu", tak abyś w te Święta mogła się cieszyć ciepłem domowego ogniska, chociaż jeszcze bez kominka:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia, kominek jest i ogień płonie, tyle, że obudowy brak:)
    A kapciochy mam ciut za duże;)Za to gruba skarpeta wejdzie bez problemu...a to ciepełko...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha - widzę, że kapciochy robią furrorę :) Ja nabyłam całkiem nieświadoma jak mi zimno mooocno dało w kość a raczej w stopy w mojej pracowni ! I też do zdjęcia się załapały :) A dzięki nim teraz już nie marznę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Kapciochy rewelacja :) w takich to święta na pewno będą cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi sie te kapciochy, moze i mi uda sie takie kupic.
    Aniu ja jestem pewna i zycze by Swita byly spokojne, cieple, w cudownym nastroju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu a mi wyszło że ja 5 jestem :)

    Kochana Wesołych Świąt dla Ciebie i twoich bliskich , a domek powolutku ogarniesz:)

    buziaki Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt. Rodzinnej atmosfery i ciepłych rozmów przy Wigilijnym stole, wspaniałych prezentów,uśmiechu od ucha do ucha, szczęścia i pomyślności.

    Pozdrawiam piernikowo Patti.:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wam pogodnych , radosnych świąt i oczywiście worka pełnego prezentów dla maluchów ;)

    Pozdrawiam ciepło
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Ana kapcie robią karierę jak widzę ... ale ja w innej sprawie:) ... kalendarz adewntowy Matyldy to najwspanialszy kalendarz jaki widziałam ... super pomysł ... piekna kolorystyka a co najważniejsze niebanalny :) ... gratuluje

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco