• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

6 grudnia 2010

Dziękuję moim Mikołajom:)

Ufff, zdążyłam z wpisem jeszcze dziś w Mikołajkowy dzień...a pośpiech dlatego, że rzecz będzie o prezentach, które akurat dziś listonosz uprzejmie doręczył:)

Oczywiście chodzi o moje wygrane cudowności w candy u Anetki z Drewnianej Szpulki oraz  Moniki z blogu Moje Wędrowanie...
No sami powiedzcie, czy ja nie mam szczęścia? Mam, bo spotykam na swojej drodze dobre dusze, dzięki którym rzeczywistość nabiera barw, uśmiech sam pojawia się na twarzy...Dziekuję Wam bardzo za te śliczności i chwalę wszem i wobec:)

Urocza Świąteczna puszka od Iki - mistrzostwo!! Pięknie zapakowana! Do tego karteczka i katalog - DZIĘKUJĘ!!



A w środku niespodzianka, pachnąca Świętami na dodatek ! - Moniko, niestety na razie musze wierzyć na słowo, gdyż zapalenie zatok łączy się u mnie z całkowitym brakiem zmysłu powonienia:)

Misternie - jak na Atenę przystało - wykończona szkatułka na przybory krawieckie. Zachwycająca! I niespodzianki - zawieszki i ręcznie robiona kartka od Anetki - DZIĘKUJĘ!!




Jak by tego było mało jeszcze moja ukochana babcia sprawiła mi mnóstwo radości drobiazgami ze swojego kredensu - babcia urządziła swoje własne prywatne candy (hihihihi) w związku z remontem w jej mieszkanku obdarowała mnie piekna starą lustrzaną paterą, którą mozna rozkręcać i dowolnie wymieniać środek oraz uroczym miniaturowym ręcznie malowanym serwisem kawowym...




Każdemu mogę życzyć tak wspaniałego 6-go grudnia!!
DOBRANOC!

8 komentarzy:

  1. gratuluję,super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja babcia (na szczęście) urządza takie candy, podczas każdej, moje wizyty.
    A co do prezentów - Mikołaj postarzała w tym roku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty! Gratuluję serdecznie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś udanego mikołaja!!! Tylko pozazdrościć szczęścia:-)
    Ja to chyba byłam niegrzeczna w tym roku, bo mnie ominął;-)
    Cieszę się z Tobą i życzę jak najwięcej świątecznych prezentów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No zeby trafic w Mikolajki tego sie nie spodziewalam;-))))ale cudnie wyszlo.
    Piekne prezenciki od Babci i od Moniki, i zycze Tobie ich jeszcze wiecej i wiecej.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne prezenciki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę sie że słoik doleciał w całości i się podoba :)
    Ściskam i serdeczności życzę

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco