• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

29 października 2010

Niemoc twórcza...

Tak, dopadła mnie...ale taka inna, za sprawą niemocy fizycznej czasu i chęci na "tfurczość" jakąkolwiek nie było...Ale już wracam do zdrowia, leczenie w toku, więc i nowe twory pojawić się powinny...

Nie ma tego złego, udało mi się przynajmniej nadgonić troszkę prac domowych, choć przede mna jeszcze wieeeele gór do zdobycia - póki co góry prasowania pokonane :)

Mnóstwo prac zaczętych, ale nie ma się jeszcze czym chwalić, więc pochwalę się tylko niedzielnymi ciasteczkami orzechowymi (oczywiście dzieło rąk Matyldy i moich) i wczorajszą dynią :)

Ciasteczka OCZYWIŚCIE z przepisu dorotus z blogu Moje Wypieki - polecam!! Są przepyszne i bardzo łatwie w wykonaniu. A jeśli lubicie połączenie słonego masła orzechowego ze słodkim brązowym cukrem - to znajdziecie je właśnie w tych ciasteczkach!


Dynia stoi sobie na ganku i nie szczerzy się wcala jak na halloweenową dynię przystało. Zdjęcia wykonane nocą przez mój aparat są niestety fatalne, wcale nie lapie juz ostrości, więc tylko coś takiego mogę Wam pokazać...


Tymczasem miąższ pracowicie wybierany przez mamę pyrkoce dziś na kuchni razem z jabłuszkiem, a pestki pracowicie wybierane przez Tuśkę suszą się na blacie...

Miłego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. oooo skad ja to znam, niemoc tworcza :) choc staram sie jak moge :)Na te ciasteczka to tez juz mam ochote :) chyba zrobie na weekend.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze duzo duzo mocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wszystko rozgrzebane i pozaczynane i .... nie chce mi się - najchętniej bym przespała tę i następną porę roku ;)

    Zdrówka życzę i niech moc będzie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobilas smaczka tymi ciasteczkami, ale ja tez dzis mam w planie tylko ze waniliowe.
    Dynia swieci pieknie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, to chyba to jesienne przesilenie ma zły wpływ na wenę twórczą...ja również w tym tygodniu prawie nic nie zrobiłam;-)
    Ale za to dynię masz cudowną!!!A ciasteczka - zjadłabym sobie takie natychmiast:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez z racji dodatkowych obowiązków nie mam na nic czzasu,
    Mysle, że przesilenie jesienne sztybko minie i znów będziesz tworzyc swoje cudeńka,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekornie czasu tylko dla siebie życzę. Pozdrawiam i do stałych zaglądaczy dołączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo tutaj u Ciebie miło :) Ciasteczka wyglądają smakowicie :) chyba się rozgoszczę na dłużej :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco