• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 listopada 2014

Zwierzyniec...

Wypuszczam na wolność zwierzyniec mój, nudno mu siedzieć w szufladach. Od dziś zwierzaki szukają nowych domów, małych i dużych rączek do głaskania. Mogą zamieszkać na półkach, stolikach i parapetach. Potrzebują tylko miłości  :) Kto przygarnie?











Leśnik sarnom wyniósł siano

i sól do solniczki,

a wiewiórka chowa w dziupli
swoje smakołyczki (...)
Cisza w lesie coraz głębsza,
pochowały się zwierzęta.
Co też zimą będą jadły?
Czy też o nich ktoś pamięta?
Pan leśniczy dba o sarny
w swej leśnej zagrodzie.
My o ptaki dbać musimy, 
lecz w naszym ogrodzie.




Od jutra cały zwierzyniec dostępny na www.any-thing.pl
Zapraszam!


21 komentarzy:

  1. ojej jaki zwierzyniec.. i wez to wykarm wszystko.. zbankrutowac mozna ;p a tak na serio.. piekne figurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, taki Bambi albo niedźwiedź to jest to :) jestem zauroczona tą leśną gromadką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, szczególnie w aranżacji z tymi choinkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne drewienka, obie wersje kolorystyczne mi się podobają. Niedźwiedź jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności!!! A ja nadal trwam w złości na samą siebie, że nie kupiłam tego kocyka! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku, uwielbiam, cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała potrafić takie cuda zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj że ja nie mam takich zdolności ubolewam;-P
    są cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ten zwierzyniec:)
    Pozdrawiam serdecznie Kami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj podobają mi się te zwierzątka:)
    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bosssssskie! ja chcę takie choineczki!!!!!! buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. ojoj ładniutkie te Twoje zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe dekoracje, na pewno od dzisiaj jestem stałym bywalcem :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh my dear!!! Sooooo sweet and cute! Love this wooden animals!
    Have fun and a wonderful time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu z przyjemnością obejrzałam katalog , czekam na następny.
    Jelonki (zwłaszcza te w naturalnym kolorze drzewa) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie, jelonki mają kształt jak z bajek Disney'a. Me gusta!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco