• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 listopada 2014

Jesień według AnyTHING

Kochani, wiem, że spora część z Was jest już myślami przy zimie, świętach Bożego Narodzenia, Adwencie i śniegu. Ale dziś chciałabym Was jeszcze raz zabrać do ciepłego jesiennego słońca, do lasu pachnącego mchem i mokrą ziemią. Do feerii barw jesiennych liści. Usiądźcie więc ze mną na leśnej polanie, na ciepłym kocu i zanurzcie się przez chwilę w moim świecie. 

 Z dumą przedstawiam Wam mój pierwszy prawdziwy katalog AUTUMN 2014 / JESIEŃ 2014

 Przekornie ma dwa tytuły. 
 Autumn MOOD / Autumn WOOD..
 Obydwa mocno związane ze mną, moimi nastrojami i pracą. I drewnem oczywiście!





Wszystkie prace znajdziecie już w sklepie AnyTHING.
Miłego oglądania. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja jesień.

Jeśli zechcecie podzielić się swoimi opiniami za każdą będę wdzięczna :)

10 komentarzy:

  1. Ania - pięknie! I pozdrowienia dla Wiktorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Wika to moja statystka, stażystka i modelka - sprawdziła się rewelacyjne :)

      Usuń
  2. o jejku.... jaki cuuudowny katalog :) nastrój, zdjęcia, kadry, no i te wszystkie rzeczy... wow!!! deski. przepadłam za deskami kuchennymi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło to czytać! Zapraszam do sklepu i na kolejne posty, będzie spoooro zdjęć :)

      Usuń
  3. Muszę powiedzieć, że brak mi słów... Katalog piękny, nie mogę się na niego napatrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :* Poświęciłam mu na prawdę dużo czasu...a już niebawem rozgości się zima

      Usuń
  4. obejrzałam i się rozmarzyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Cieszę się, kiedy czytam takie opinie, bo to oznacza, że wciągnęłam Cię na chwilę do mojego świata :)

      Usuń
  5. Piękny katalog! Wspaniałe zdjęcia, bardzo mi się całość podoba - klimatycznie, jesiennie, nastrojowo. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco