• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 października 2010

Wszystko dla mojej Księżniczki

Ponieważ (wiem, nie zaczyna się zdania od ponieważ:P) nie mogę w chwili obecnej zmienić pokoju mojej córci w takim stopniu w jakim bym chciała (czyt. przemalować i zmienić meble) próbuję własnymi siłami go upiększyć i sprawić, by stał się bardziej "dziewczyński" - jak na małą Księżniczkę przystało. do kompletu z przydasiowym koszyczkiem i misiami w ramkach stworzyłam decu-wiaderko na drobne zabaweczki z motywem misia i krateczkową wyściółką (i słodkimi koralikami), tacę śniadaniową (pobielona lekko i ozdobiona przyklejoną krateczkową serwetą z małym hafcikiem) oraz zawieszkę-serduszko z literką M i koralikową kokardką:)
Oto zestaw startowy, który niedługo wzbogaci się o inne elementy:)








I zestaw przed modyfikacją:)












w tak zwanym międzyczasie zaczęłam moją przygodę z postarzaniem i bieleniem drewna. Niezwykle pomocny był tu tutorial od Low Flying Angels. Bazą moich pierwszych prób była stara deska do krojenia, a raczej jej fragment:)




Po pierwszych probach wygląda tak i nadaje ostateczny szlif mojemu wiatrołapowi (12 to numer Naszego Wymarzonego Domku)...



Deseczka okazana moim rodzicielom spodobała się i tym sposobem mam pierwsze zlecenie - będę tworzyć takowe półki i parapet do odnawianej obecnie łazienki w domku rodziców:)


Tymczasem żegnam się z Wami i życzę miłego i spokojnego weekendu, a w kolejnych postach opowiem jakie skarby znalazlam na rodzinnym strychu:)

13 komentarzy:

  1. Aniu ale przepiękny zestaw wyczarowałaś dla swojej Matyldy. Wiadereczko rewelacyjne, motyw misia dobrany w 100%.
    Działaj, działaj i pokazuj koniecznie dalszą część zestawu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNE wiaderko, dobrany materiał, wykonanie - CUDNE! Motyw misia jest z serwetki? (gdzie takie można dostać?? :-) czy to wydruk?
    A decha w dechę!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, kiedy ja czytam Twoje posty i ogladam zdjecia, musze przyznac, ze troche marze:) O coreczce, oczywiscie:) Te cudowne rozowe przedmiociki mnie zachwycaja:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwerado, Aga, Janya dziękuję:)
    Sylwerado - juz działam, tworzy się zestaw kubeczków właśnie.
    Aga - motyw misia to wydruk na serwetce. Podkolorowany kredkami bambino:)
    Janeczko -nic straconego, starać się o dziewczynkę trzeba:p

    OdpowiedzUsuń
  5. o takim myku jeszcze nie slyszalam. wklada sie zwykla biala serwetke 3-warstwowa do drukarki i heja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, ja przyklejam brzegi jednej warstwy taśmą klejacą do zwykłej kartki A4 i tak drukuję na drukarce laserowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko absolutnie piekne.
    Jestem pod wrazeniem metamorfozy gadzecikow do Matyldy pokoju.
    Ta rozwa krateczka jest rozbrajajaca, i jak wszystko dokladnie i slicznie wykonane.
    Geseczka z numerem, to dla mnie nr 1, jest rewelacyjna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziekuje! teraz bede mogla skonczyc projekt, ktory stal w miejscu przez brak poszukiwanej serwetki!!! hurrrra! i hip hip! ;-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga - dlatego ja wlaśnie nie bawię się w szukanie serwetek tylko sama je robię:) No, chyba, że potrzebuję kolorowe, wtedy muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne, słodkie , dopracowane w każdym szczególe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie Ci to wyszło ;) Cukierkowo ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw krateczkowy dla córeczki prześliczny.
    Pierwsze bielenie rewelacyjne w efektach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dear Ana,
    that looks soooo beautiful......great job you dit!!!!! And thank you so much for your lovely comment, have a wonderful week,

    Hugs Jade

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco