• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 września 2010

Wrześniowe święta...

Tak się przyjemnie złożyło, ze wrzesień obfituje we wszelakie ważne dla mnie święta.

Wczoraj minęły cztery lata...

(...) biorę sobie Ciebie za męża i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską, oraz ze Cię nie opuszczę aż do śmierci (...)




Dziś 10 minut przed dobranocką minie lat 28 od mojego pierwszego krzyku:)

Jutro minie siedem lat od kiedy patrzymy z M w tym samym kierunku...., a 25 września moi kochani Rodzice świętować będą wspólne 34 lata...

Tyle wspaniałych dat, tyle wydarzeń ważnych w moim życiu...to pora na spotkania z bliskimi i wspólne spędzanie czasu…

Zdążyłam jedynie zrobić malutki lifting ramek wyszperanych w second-handzie i juz zdobią ścianę w Tusiowym pokoiku do spółki z aniołkami -stróżami z chrzcin:)

Przed:





Po:





Zmykam do lekarza z Matyldą - przedszkole działa na polu choróbsk wszelakich wzorowo:(

Zdrówka dla Was i słoneczka choć odrobinkę!

4 komentarze:

  1. Serdeczne uściski z okazji wszystkich tych rocznic!!! bardzo podoba mi się Wasza slubna sesja zdjęciowa - romantycznie, oryginalnie, z fantazją. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę wszystkiego naj z okazji urodzinek ;) Spełnienia wszyyystkich marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najserdeczniejsze życzenia. Ciekawa jestem bardzo zmian w salonie. No i co postanowiłaś z tortami?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco